اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان

اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان

استاندار اصفهان : 70 هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات را به عهده خواهند داشت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند و مشارکت آموزش و پرورش در آن گفت: آموزش و پرورش در برگزاری همه انتخابات گذشته نیز بیشترین مشارکت را داشته است.
وی افزود: بخش قابل توجهی از نیروهایی که کار انتخابات را برگزاری می کنند و همچنین نیروهای حاضر در محل رای گیری ها از این نهاد تامین می شود.
زرگرپور با بیان اینکه امسال نزدیک به 202 هزار رای اولی در استان به پای صندوق های رای می روند، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید با برگزاری دوره های آموزشی برای تشویق والدین و دانش آموزان به مشارکت جدی در انتخابات اقدام کند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تصریح کرد: برنامه های اعلامی این اداره تاکنون دلگرم کننده بوده است.
زرگرپور همچنین اظهار کرد: دو طرح اساسی در وزارت آموزش و پرورش در باره برنامه ها و سیاست های حوزه سوادآموزی مطرح است و در این زمینه سهمیه هایی به استان ها داده شده است.
وی با بیان اینکه از سهمیه 11 هزار و 700 نفری استان تاکنون بالغ بر 9 هزار و 300 نفر باسواد شده اند، افزود: آموزش و پرورش استان در این پیوند خوب عمل کرده اما هدف ما این است که یک بی سواد هم در استان ما وجود نداشته باشد.
استاندار اصفهان گفت: عملکرد آموزش و پرورش استان در سال گذشته حدود40- 45 درصد بود، اما امسال به بالای 80 درصد رسیده است که این عملکرد هم راضی کننده نیست.
زرگرپور با اشاره به لزوم هماهنگی امور آموزشی در آموزشگاه های علمی آزاد گفت: بالغ بر 940 آموزشگاه علمی آزاد در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند که بخشی از آنها به صورت انحصاری به آموزش زبان می پردازند.
وی با بیان اینکه ضوابط و مقررات در سال های گذشته در باره آنها رعایت نشده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش عزم خود را جزم کرده است تا این آموزشگاه ها را از نظر انطباق کارشان با ضوابط، تعیین صلاحیت آموزشگاه ها و مدرسان آنها ساماندهی کند.
استاندار اصفهان افزود: با توجه به اینکه نهادهای دیگری مانند سازمان فنی و حرفه ای، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و برخی از دستگاه های دیگر مجوز این آموزشگاه ها را صادر می کنند نیاز است تا هماهنگی بین این دستگاه ها در یک جلسه ایجاد و در جهت هم افزایی آنها قدم برداشته شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان

  • برای مطلب اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار جدید انتخابات 94 اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه