پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد

پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد

کشف 600 کیلوگرم چوب قاچاق

به گزارش ایرنا رضا شفیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی آران و بیدگل با همکاری کلانتری شهر ابوزیدآباد، سه کوره زغال قاچاق همراه با 300 کیلوگرم چوب تاغ را در منطقه «قاشمقاری» روستای کاغذی ابوزیدآباد کشف و ضبط کردند که در این خصوص یک متخلف دستگیر و فرد دیگر متواری شد.
وی افزود: همچنین دو حلقه کوره زغال پزی در یک منزل مسکونی در شهر ابوزیدآباد همراه با 300 کیلوگرم چوب تاغ و 70 کیلوگرم زغال کشف و ضبط شد که در این خصوص نیز یک متخلف شناسایی و دستگیر شد.
شفیعی قاچاق چوب و زغال را عامل تخریب جنگل های دست کاشت این منطقه دانست و تاکید کرد: سودجویان برای رسیدن به سودهای کلان و بازار سیاه پررونق زغال اقدام به قطع درختان و زغال گیری می کنند.
وی تصریح کرد: حفظ و نگهداری جنگل های دست کاشت بیابانی به دلیل کویری بودن و همچنین هجوم شن های روان در منطقه آران وبیدگل اهمیت زیادی دارد.
آران وبیدگل از جمله شهرستان های کویری استان اصفهان است که با داشتن 120 هزار هکتار جنگل های دست کاشت تاغ 40 درصد از تاغزارهای این استان را در خود جای داده است.
این شهرستان در 200 کیلومتری شمال استان  اصفهان  قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد

  • برای مطلب پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد وارد نمائید

نظر شما درباره پنج حلقه کوره زغال پزی غیرمجاز در آران و بیدگل اصفهان کشف شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه