دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان

دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان

180 دوربین تا پایان سال نصب خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «علی اکبر آشوری» افزود: تا بهمن ماه امسال، 74 دوربین ثبت تخلف سرعت محورهای تهران- قم٬ تهران- ساوه و قم- اصفهان به بهره برداری می رسد.
وی گفت: در مرحله دوم، نصب این دوربین ها در محورهای تهران- کرج- قزوین- زنجان- تبریز٬ آزادراه و محور قدیم قزوین- رشت٬ اهر- تبریز و آزادراه شهید کسایی انجام می شود و هم اکنون مکان یابی و محل نصب دوربین های ثبت تخلف عملیاتی شده است و تا اسفندماه امسال به بهره برداری می رسند.
مدیر مرکز مدیریت راه های کشور گفت: قرار است در مدت هشت سال 1880 دوربین جدید در قالب پروژه ای در راه های شریانی کشور نصب٬ راه اندازی و نگهداری شود.
وی درباره جزئیات اجرای این پروژه افزود: 34 هزار کیلومتر راه های شریانی کشور ظرف سه سال به دوربین های جدید ثبت تخلف سرعت مجهز می شود و طبق قرارداد، پیمانکار پروژه به مدت پنج سال حق نگهداری٬ بهره برداری و دریافت اطلاعات از این دوربین ها را بر عهده خواهد داشت.
به گفته مدیر مرکز مدیریت راه های کشور، نصب دوربین ها از دهم خرداد امسال آغاز شده است و پیش بینی می شود 600 دوربین تازه در نخستین سال اجرای این طرح در هفت مرحله نصب و راه اندازی شود.
اکنون 400 دوربین ثبت تخلف در برخی محورهای شریانی و آزادراه های کشور نصب شده است و با نصب 180 دوربین دیگر تا پایان سال، شمار دوربین های ثبت سرعت در راه های کشور به 580 دستگاه می رسد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان

  • برای مطلب دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دوربینهای کنترل سرعت در اتوبانهای منتهی به اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه