برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه

برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه

اولین دیدار ایران در انتخابی المپیک با برد همراه بود

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، در این دیدار که از گروه نخست مرحله انتخابی بازیهای المپیک و در ورزشگاه السد قطر برگزار شد، ملی پوشان فوتبال ایران با 2 گل حریف خود را شکست دادند تا شروع امیدوار کننده ای در این دوره از پیکارها داشته باشند.
ارسلان مطهری در دقیقه 64 و میلاد محمدی در دقیقه 72 برای تیم امید ایران گلزنی کردند. 
سفیدپوشان تیم امید ایران در نیمه نخست کنترل میانه میدان را در دست داشتند و با پاس های تکضرب و کوتاه، بارها به سمت دروازه تیم سوریه نزدیک شدند. 
در دقیقه 13 تیم ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم حریف شد که حسن عبدالطیف شوت زیبای علی کریمی هافبک تیم سپاهان اصفهان را دفع کرد. 
سفید پوشان ایرانی 6 دقیقه بعد بر روی حرکت مهدی ترابی از جناح راست صاحب دومین موقعیت گلزنی خود شدند، اما فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال تهران با بی دقتی، توپ را با اختلاف به بالای دروازه سوریه فرستاد. 
در این نیمه قرمزپوشان تیم سوریه با تجمع در میانه زمین خودی و دوندگی بسیار قصد داشتند، مانع از خودنمایی هافبک های بازیساز ایران شده و در ضد حملات دروازه محمدرضا اخباری سنگربان تیم ایران را تهدید کنند که در امر گلزنی ناموفق عمل کردند. 
نیمه دوم با حملات شاگردان محمد خاکپور سرمربی تیم ایران آغاز شد، ملی پوشان در این نیمه سعی داشتند، از کناره ها دروازه سوری ها را تهدید کنند.
تیم ایران در دقیقه 59 بر روی حرکت علی کریمی از جناح چپ صاحب یک فرصت ایده آل گلزنی شد، اما مهدی ترابی در موقعیت تک به تک، توپ را به خارج زمین فرستاد.
در اواسط نیمه دوم، سوری ها نبض میانه میدان را در دست گرفتند، این امر باعث شد تا فضاهای لازم در اختیار هافبک ها و مهاجمان تیم ایران قرار گیرد.
در دقیقه 64 تیم ایران بر روی یک ضد حمله سرعتی از میانه میدان، پاس عمقی کمندانی و حرکت انفرادی و شوت زیبای مطهری به گل رسید. 
بعد از این گل، قرمزپوشان سوری حملات پراکنده ای را بر روی دروازه اخباری سنگربان تیم ایران طراحی کردند اما ملی پوشان ایرانی باز هم بر روی یک ضد حمله سرعتی از جناح راست به گل دست یافتند.
در این صحنه، ارسلان مطهری پاس عرضی ایده آلی را برای میلاد محمدی ارسال کرد و این بازیکن با ضربه ای فنی دروازه حسن عبدالطیف را باز کرد تا تیم ایران شروع مقتدرانه ای در مرحله انتخابی بازیهای المپیک داشته باشد. 
در این بازی حدود پنجاه تماشاگر ایرانی و 100 تماشاگر سوری در ورزشگاه حضور داشنند. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
به دلیل کارشکنی مسئولان قطری برگزاری مسابقات، عکاسان و خبرنگاران ایرانی موفق به دریافت کارت ویژه رقابت ها نشدند و از روی سکوها دیدار را تماشا می کنند. 
در دیگر دیدار گروه نخست، تیم های فوتبال امید قطر و چین ساعت 20 امشب به مصاف یکدیگر می روند. 
ملی پوشان فوتبال امید ایران جمعه شب هفته جاری در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مقابل تیم قطر (میزبان رقابت ها) قرار می گیرند.
اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید در ای بازی به شرح زیر بود: 
محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی (احسان پهلوان از دقیقه 88)، میلاد محمدی (مهرداد محمدی از دقیقه 90) ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (میلاد کمندانی از دقیقه 56)، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه

  • برای مطلب برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه وارد نمائید

نظر شما درباره برد تیم ملی فوتبال المپیک ایران از سوریه

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه