اخبار انتخابات 94 اصفهان

اخبار انتخابات 94 اصفهان

17 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بعهده دارند

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، فضل الله کفیل روز چهارشنبه در دوازدهمین جلسه امور اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان بر ضرورت رعایت و اجرای قانون و اشرافیت کامل عوامل اجرایی بر قوانین انتخاباتی تاکید کرد.
وی افزود: برای شعبه های شهری هفت نفر و شعبه های روستایی و کم جمعیت پنج نفر عضو پیش بینی شده است که با حضور سایر عوامل نظیر نماینده فرماندار، نمایندگان هیات نظارت، بازرسان و مأموران امنیتی، هر شعبه در مجموع دارای 18 نفر نیروی اجرایی و نظارت خواهد بود.
وی با بیان اینکه اعضای شعب اخذ رای از افراد متعادل، قانونمدار، توانمند و بی طرف انتخاب می شوند، گفت: عوامل اجرایی انتخابات شامل اعضای شعبه ها، نمایندگان فرماندار، کاربران و بازرسان هستند.
کفیل گفت: در انتخابات، اولین اشتباه آخرین اشتباه است و عوامل اجرایی باید از افرادی انتخاب شوند که دارای توانایی جسمی کافی، نداشتن رابطه خویشاوندی با نامزدها، تسلط به احساسات و گرایش های شخصی، قانونمداری، امانتداری و بی طرفی باشند.
وی انتخاب و آموزش عوامل اجرایی بویژه نیروهای حاضر در شعبه های اخذ رأی را از مهمترین وظایف کمیته های امور اجرایی و آموزش حوزه انتخابیه این شهرستان دانست و افزود: با همکاری مسئولان ستادهای نوزده گانه، کارآمدترین افراد بعنوان اعضای شعب، کاربران و نمایندگان فرماندار انتخاب خواهند شد.
فرماندار اصفهان افزود: بر اساس برنامه زمانبندی کمیته های آموزش و فناوری اطلاعات ، قوانین و مقررات انتخابات و نحوه انجام وظایف هر یک از این گروه ها بطور جداگانه با بهره گیری از مربیان توانمند آموزش داده می شود.
کفیل تصریح کرد: انتخابات را باید با دقت و حساسیت رصد و از افراد متعادل و در صورت داشتن گرایش از گرایش های مختلف سیاسی استفاده کرد.
وی گفت: انتخابات صرفا عرصه برگزاری اخذ آراست، نه بیان ایده ها و گرایش های سیاسی، از این رو در امور اجرایی باید از افراد مسلط بر احساسات استفاده شود تا در پایان شاهد برگزاری انتخاباتی بی نقص با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه باشیم.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار انتخابات 94 اصفهان

  • برای مطلب اخبار انتخابات 94 اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار انتخابات 94 اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار انتخابات 94 اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه