5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان

5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان

استان اصفهان در سه روز پایانی هفته گذشته شاهد وقوع پنج حادثه رانندگی با پنج کشته بود

به گزارش ایرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: در 72 ساعت گذشته، پنج حادثه ترافیکی، پنج کشته و 23 مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان ، دکتر غفور راستین افزود: ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 24 دی در تماسی با اتاق فرمان 115 شهرستان شاهین شهر اعلام شد که یک دستگاه خودروی سمند در جاده اصفهان - میمه واژگون شده و وضعیت جسمی سرنشینان آن وخیم است.
وی ادامه داد: تکنسین های حاضر در محل پس از بررسی وضعیت حادثه دیدگان متوجه شدند که یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و چهار نفر دیگر مجروح شده اند که توسط آمبولانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) میمه منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ساعت 21 همان روز نیز بر اثر برخورد زنجیره ای خودروی تریل،پراید، سمند و عابر در اتوبان ذوب آهن سه مرد به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند و شش نفر شامل دو مرد، دو زن و دو کودک مصدوم شدند که همه آنها توسط آمبولانس 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان انتقال یافتند.
راستین اظهار کرد: همچنین ساعت 11 جمعه 25 دی، دو خودروی سواری پیکان و پراید در جاده اصفهان- فلاورجان بشدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه هشت نفر شامل دو زن، پنج مرد و یک کودک مصدوم شدند و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شدند.
وی افزود: ساعت 16 همان روز تصادف خودروی پراید و تیبا در جاده انارک - نایین منجر به فوت یک نفر و مصدومیت پنج نفر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: مصدومان این حادثه رانندگی پس از انجام خدمات درمانی اولیه از سوی تکنسین های فوریت های پزشکی به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال یافتند.
راستین همچنین با اشاره به سه حادثه مسمومیت با منواکسید کربن در 72 ساعت گذشته گفت: ظهر روز پنجشنبه 24 دی، یک مرد در خمینی شهر که بر اثر استفاده از ذغال در حمام و استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت شده بود بوسیله واحد امدادی 115 به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر منتقل شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان افزود: در حادثه دیگری در همان روز و در روستای جهادآباد شاهین شهر، به علت استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی، دو مرد روانه بیمارستان گلدیس شاهین شهر شدند.
وی ادامه داد: همچنین دو مرد در شهرستان شهرضا که بدلیل استفاده از ذغال دچار مسمومیت با گاز منو اکسیدکربن شده بودند توسط یک واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان صاحب الزمان(عج) شهرضا انتقال یافتند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان

  • برای مطلب 5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره 5 کشته در 5 حادثه رانندگی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه