صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک

صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک

در پی درخشش دوباره ترابی اتفاق افتاد

به گزارش ایرنا، شاگردان «محمدخاکپور» دوشنبه شب از گروه نخست مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور 16 تیم در قطر در حال برگزاری است در ورزشگاه «جاسم بن حمد» دوحه به مصاف چین رفتند.
تیم ایران در حالی این دیدار را آغاز کرد که در بازی های قبلی خود سوریه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و برابر قطر با حساب 2 بر یک مغلوب شده بود.
امیدهای فوتبال ایران که با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی پای به میدان گذاشته بودند، دیدار با چین را هجومی آغاز کرده و در نهایت در دقیقه 38 توسط «امیرارسلان مطهری» به گل دست یافتند.
2 دقیقه پس از آن، «چانگ فی» پس از جا گذاشتن روزبه چشمی و «محمدحسین کنعانی زادگان» گل تساوی را به ثمر رساند، اما در دقیقه 42 نوبت به «احسان پهلوان» رسید تا از پاس «میلاد کمندانی» به خوبی بهره برد و با ضربه ای فنی، دومین گل ایران را به ثمر رساند.
در نیمه دوم برتری امیدهای فوتبال ایران ادامه یافت و در دقیقه 47، «مهدی ترابی» با ضربه ای آزاد مهارنشدنی موفق شد، سومین گلزن تیم کشورمان لقب بگیرد.
در دقیقه 69، «علی عبدالله زاده» بازیکن چینی را با خطای واضح متوقف کرد تا داور اعلام پنالتی کند و «لیائو لی شنگ» دومین گل چینی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
در دقایق باقی مانده گل دیگری به ثمر نرسید تا تیم امید ایران به برتری 3 بر 2 دست یابد.
با این نتیجه تیم ایران با 6 امتیاز و پس از قطر 9 امتیازی به عنوان تیم دوم گروه نخست به یک چهارم نهایی رسید تا جمعه شب در مرحله بعدی به مصاف ژاپن برود.
تیم ایران در این دیدار با ترکیب، محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی(علی کریمی)، میلاد کمندانی، احسان پهلوان، مهدی ترابی(محسن کریمی) و امیرارسلان مطهری(مهرداد محمدی) به میدان رفت.
در پایان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال قاره کهن، 3 تیم برتر جواز حضور در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب خواهند کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک

  • برای مطلب صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک وارد نمائید

نظر شما درباره صعود تیم ملی ایران به دور بعدی انتخاب المپیک

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه