برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان

برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان

این کنسرت گروه نغمه در بهمن ماه اجرا خواهد شد

مسعود اهتمام روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امیدواریم این برنامه مثل سایر برنامه های بین المللی این گروه با استقبال خوبی همراه شود. 
وی گفت: اجرای آواز سنتی و سازهای دَف، سنتور، نِی، کمانچه، کوزه و تار از برنامه های اجرایی این گروه در تاجیکستان است. 
سرپرست گروه موسیقی نغمه اصفهان تصریح کرد: این گروه با بیش از 20 سال سابقه هنری به زبان های شیرین و لهجه های دلنشین مناطق مختلف ایران مانند لری، کردی، آذری، گیلکی، مازندرانی در مجامع مختلف ملی و بین المللی برنامه اجرا کرده است .
وی اظهار کرد: اجرای برنامه در کشورهای اروپایی، امارات عربی متحده، قطر، ترکیه، آفریقای جنوبی، مراکش و جشنواره های سوئد، ترکمنستان، ازبکستان، ارمنستان و بلغارستان از دیگر فعالیت های برون مرزی این گروه است.
گروه موسیقی نغمه اصفهان پیش از این با شرکت در جشنواره موسیقی بلغارستان در سال گذشته میلادی موفق به کسب مدال طلا، 9 دیپلم افتخار، تندیس زرین و جایژه ویژه شد. 
مسعود اهتمام سرپرست گروه و نوازنده سنتور، شهریار بلوچستانی خواننده و نوازنده تُنبک، بهنام قاضی نوازنده کمانچه، امید بابک پور نوازنده تار، محمد شجاعی نوازنده نِی و ابراهیم رضایی نوازنده دَف، اعضای گروه موسیقی نغمه اصفهان را تشکیل می دهند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان

  • برای مطلب برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری کنسرت گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه