نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها

نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها

اصلاح طلبان خواستار تجدید و بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند

به گزارش ایرنا،در بیانیه این شورا که روز دوشنبه صادر شد، آمده است: دیروز بیست و هفت دیماه در حالی که مردم از شنیدن خبر پیروزی دیپلمات های سرافراز کشورمان در به ثمررساندن مذاکرات هسته ای و به فرجام رساندن برجام پس از ماه ها به یک نشاط و شادی عمومی رسیده بودند و زبان تقدیر و سپاس بر دولتمردان تدبیر و امید باز بود، اخبار مربوط به رد یا عدم احراز صلاحیت حداقل 60 درصد از کاندیداهای ثبت نام شده برای انتخابات مجلس، شوک عمیقی رابر جامعه وارد کرد. 
بیانیه شورای جبهه اصلاحات استان اصفهان اضافه کرد: آنچه که سئوال امروز ما و همه دلسوختگان نظام و انقلاب است این است که با چه زمینه و سازوکاری فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات جامه عمل می پوشد.
در بیانیه جبهه اصلاحات استان اصفهان ، عدم احراز صلاحیت جمعی از داوطبان با اصل حضور گسترده مردم در انتخابات ، متعارض عنوان شده است . 
این بیانیه با اشاره به احراز نشدن و رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است : در بین این افراد زنان و مردان متعهد و دلسوزی وجود دارند که از دلباختگان به نظام و انقلاب، وابستگان به خانواده گرانقدر شهدا،جانبازان، ایثارگران دفاع مقدس، مدیران ارشد نظام با سابقه چندین سال خدمت، معلمان و اساتید آموزش و پرورش و دانشگاه، کارمندان، کارگران، کسبه صدیق و شریف و دیگر اقشار پاکدست جامعه هستند. 
شورای جبهه اصلاحات استان اصفهان اضافه کرد: با اعتقاد راسخ به این موضوع که مشکلات و مسائل کشور با حضور، همگرایی، همفکری و همکاری همه جناح ها و مشرب های فکری معتقد قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی در نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز میسر است از اعضای محترم شورای نگهبان می خواهیم در بررسی مجدد، راه حضور و رقابت سالم داوطلبان در انتخابات پیش رو را هموار سازند.
این شورا در بیانیه افزود: از دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری به عنوان پاسدار قانون اساسی انتظار داریم همچنان که تاکنون از حقوق ملت دفاع کرده اند، اقدامات لازم را برای احقاق حقوق داوطلبان پیگیری کنند.
کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان یکشنبه شب اعلام کرد: از 864 داوطلب تایید صلاحیت شده در هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان ، صلاحیت 284 داوطلب به تایید هیات نظارت مرکزی رسید. 
تعداد نمایندگان منتخب استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی،20 نفر به احتساب یک نفر اقلیت مذهبی ارامنه جنوب است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها

  • برای مطلب نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها وارد نمائید

نظر شما درباره نامه اصلاح طلبان اصفهان درباره رد صلاحیت ها

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه