همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان

همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان

این همایش در پی آلودگی مداوم هوا در کلانشهر اصفهان برگزار میشود

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این همایش محیط زیست را یکی از سه ضلع اصلی توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: بشر برای توسعه ، رفاه و پیشرفت از منابعی استفاده می کند که اگر همین توسعه منجر به نابودی این منابع شود کار بیهوده ای کرده است.
محمود مدرس هاشمی با اشاره به نقش دانشگاه در حوزه محیط زیست گفت: از نظر ساختاری اگر چه این دانشگاه ، یک دانشگاه صنعتی است و متاسفانه صنعت یکی از آلوده کننده ترین مولفه های محیط زیست است ولی خوشبختانه بیش از 20 سال است که با دائر شدن دانشکده منابع طبیعی و پژوهشکده هایی با گرایش محیط زیست اقدامات زیست محیطی توسط این دانشگاه انجام شده است. 
وی همچنین به نقش دانشگاه صنعتی در تدوین سند آمایش استان اصفهان  اشاره کرد و گفت: مطالعات محیط زیستی و پژوهشی در برخی عرصه ها مثل انرژی های نو با راه اندازی نیروگاه انرژی خورشیدی 20 کیلوواتی در این دانشگاه صورت گرفته است. 
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان  یادآوری کرد: با رایزنی های انجام شده با پژوهشگاه وزارت نیرو به زودی دانشگاه صنعتی اصفهان  به عنوان اولین دانشگاه سبز کشور معرفی می شود. 
این همایش به همت اداره کل حفاظت محیط زیست ، جمعیت پیام سبز و دانشگاه صنعتی اصفهان  با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان و کارشناسان مسائل زیست محیطی برگزار شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان

  • برای مطلب همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره همایش هوای پاک در روزی ناپاک در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه