اصفهان شهر مسلول و معلول است !!

اصفهان شهر مسلول و معلول است !!

شهردار اصفهان در پی اظهار نظری بسیار عجیب در کنفرانس هوای پاک اعلام کرد

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز سه شنبه در همایش تخصصی 'روز ملی هوای پاک' که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، افزود: هم اکنون شهرهای بزرگ کشور بویژه کلانشهرها بیمارند و بیماری آنها نیز رو به وخامت نهاده است.
وی با اشاره به بیماری موسوم به 'سندرُم کلانشهرها' گفت: تبعات این بیماری عوارض بسیاری از جمله آلودگی هوا، خاک، آب، ترافیک، مهاجرت، حاشیه نشینی و آشفتگی سیما و منظر شهری دارد.
شهردار  اصفهان افزود: اقدامات کلانشهرها برای درمان این بیماری رفتن به سمت درمان های مسکن است که فایده ای ندارد و باید به فکر درمان های واقعی و قطعی بود.
وی در عین حال تغییر مطالبه گری مردم از مطالبات شهری به مطالبات زیست محیطی را نشانه افزایش فرهنگ شهروندان عنوان کرد و افزود: شهرداری در برنامه ' اصفهان 1400' در کنار پروژه های سخت افزاری بدنبال برنامه های نرم افزاری برای ارتقا مسائل زیست محیطی است.
جمالی نژاد از جمله برنامه های شهرداری برای تقویت حوزه حمل و نقل عمومی را راه اندازی 15 خط بی آر تی، چهار خط تراموا و سه خط مترو در شهر  اصفهان اعلام کرد.
وی تصریح کرد: با آنکه راه اندازی خط تراموا از میدان استقلال تا جمهوری و آزادی بیش از چهار هزار میلیارد ریال هزینه دارد ولی شهرداری این برنامه را نیز در دستور مطالعه خود قرار داده است.
وی اولویت اصفهان در برنامه 1400 را کیفی کردن هوای این کلانشهر عنوان کرد.
همایش یکروزه هوای پاک به همت اداره کل حفاظت محیط زیست، جمعیت پیام سبز و دانشگاه صنعتی  اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اصفهان شهر مسلول و معلول است !!

  • برای مطلب اصفهان شهر مسلول و معلول است !! نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اصفهان شهر مسلول و معلول است !! وارد نمائید

نظر شما درباره اصفهان شهر مسلول و معلول است !!

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه