بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها

بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها

روزنامه های اصفهان به موضوع رد صلاحیت ها پرداختند

**روزنامه اصفهان زیبا به نقل از معاون سابق دیوان عدالت اداری عبارت 'کسانی که رد صلاحیت قطعی شده اند، شانس زیادی برای بازگشت ندارند' را تیتر خود کرد.
موسی قربانی نماینده چهار دوره مجلس در باره سخنان رییس جمهور راجع به استفاده از تمام اختیارات خود برای بررسی رد صلاحیت ها گفته است: آقای روحانی شوخی کرده است. در قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و در قوانین عادی، هیچ اختیاری برای رییس جمهور در باب نظارت و مراحل بررسی تایید صلاحیت ها وجود ندارد.
**روزنامه نسل فردا نیز در شماره امروز خود از 'گزارش رد صلاحیت های اصلاح طلبان به رهبر انقلاب'
خبر داده و نوشته است: محسن رهامی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: قرار است کتبی یا شفاهی مسئله رد صلاحیت اصلاح طلبان را به رهبر معظم گزارش کنیم و از ایشان می خواهیم تا دستور تجدید نظر در رد صلاحیت اصلاح طلبان را بدهند. وی گفت: در روزهای آینده رایزنی ها و ملاقات هایی با اعضای شورای نگهبان و دولت در راستای رسیدگی به موضوع رد صلاحیت اصلاح طلبان خواهیم داشت و کار را از هر سه کانال جلو می بریم.
 
**روزنامه نصف جهان هم از قول ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه وﻟﻰ ﻓﻘﯿﻪ در ﺧﺮاﺳﺎن نوشت: 'مجلس نباید ﯾﮑﺪﺳﺖ باشد'.وی ﮔﻔﺖ: ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﻪ ﺳﻼﯾﻖ اﺣﺴﺎس ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ در ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﻰ ﺣﻀﻮر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ،اﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﺮط آﻧﮑﻪ اﯾﻤﺎﻧﺸﺎن ﺑﻪ اﻧﻘﻼب، ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﻰ و وﻻﯾﺖ درﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ و اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﺗﺸﺨﯿﺺ داده شود.آﯾﺖ الله واﻋﻆ ﻃﺒﺴﻰ در دﯾﺪار ﺑﺎ اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺌﺖ ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی افزوده است:ﻣﺠﻠﺲ ﯾﮑﺪﺳﺖ اﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎی ﻣﺸﺎﺑﻪ، ﻧﻤﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﺠﻠﺲ ﻓﻌﺎﻟﻰ ﺑﺎﺷﺪ.
نشریه نصف جهان نیز در خبری با تیتر'روﺣﺎﻧﻰ ﺷﻮﺧﻰ ﮐﺮده!' نوشت: از این اتفاقات قبلا افتاده؛ مثلا سال 82(زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﻣﺠﻠﺲ ﻫﻔﺘﻢ) رؤﺳﺎی دوﻟﺖ ﻣﺠﻠﺲ اﺻﻼﺣﺎت با توجه به به رد ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻫﺎ، ﻟﯿﺴتی را به رهبری اراﺋﻪ دادﻧﺪ و ﺗﻘﺎﺿﺎ ﮐﺮدﻧﺪ ﮐﻪ این لیست تایید شود. حالا و در سال 94 که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود رییس جمهور در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که برای حل مشکل ردصلاحیت های گسترده ای که صورت گرفته از اختیارات خودش استفاده خواهد کرد.
این روزنامه از قول غلامحسین کرباسچی هم نوشت:' رﻫﺒﺮی رودرﺑﺎﯾﺴﺘﻰ ﻧﺪارﻧﺪ'.
نصف جهان از قول آﯾﺖ الله دﺳﺘﻐﯿﺐ نیز عبارت'حواسمان جمع ﺑﺎﺷﺪ' را تیتر خود کرد.
'ﺑﻨﺰ ﺟﺪﯾﺪ ﻫﺎﺷﻤﻰ رﻓﺴﻨﺠﺎﻧﻰ'،' ﺻﺪای اﺻﻼﺣﺎت اﺻﻔﻬﺎن ﻫﻢ درآﻣﺪ'،'رد صلاحیت ها بسیار نادر و غم انگیز است' از دیگر تیترهای انتخاباتی روزنامه نصف جهان است.
**روزنامه اﺻﻔﻬﺎن  امروز هم به نقل از امام جمعه اﺻﻔﻬﺎن  نوشت:' کسانی که می خواهند با دروغ به مجلس بروند، ناکام می مانند'
آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد گفت: هدف مقدس با وسیله و راه مقدس محقق خواهد شد.هرکس با دروغ و معصیت بخواهد به هدفی برسد بدانید که نه تنها به هدف نمی رسد بلکه در آن چیزی که هراس دارد، خواهد افتاد.
'اصولگرایان اﺻﻔﻬﺎن  در حال دستیابی به وحدت'،'پالس های مثبت برای تایید نمایندگان رد صلاحیت شده'،و'حداد عادل امیدوار است' از دیگر اخبار انتخاباتی اﺻﻔﻬﺎن  امروز بود.
**روزنامه کیمیای وطن نیز با تیتر 'نامزد اصلح کیست؟' همچون شماره های قبل خود در سر مقاله امروزش نیز به بررسی فرد اصلح و ویژگی های آن پرداخت. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها

  • برای مطلب بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها وارد نمائید

نظر شما درباره بررسی روزنامه های اصفهان درباره رد صلاحیت ها

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه