اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان

اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان

100 میلیون تومان وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان اعطا میشود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ، فریدون الله یاری
روز شنبه در دیدار با مدیرکل صندوق کارآفرینی امید افزود: در مرحله اول می کوشیم تا از این وام ها در حوزه بوم گردی و سپس در حوزه حفظ خانه های تاریخی بهره برداری کنیم. 
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 نفر از فعالان گردشگری استان برای دریافت وام های یک میلیارد ریالی از صندوق کارآفرینی امید در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان ثبت نام کرده اند که پس از تکمیل مدارک به این صندوق معرفی خواهند شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ، حمایت همه جانبه از فعالان گردشگری بویژه توسعه اقامتگاه های بوم گردی را از راهبردهای این اداره کل اعلام کرد و افزود: سیاست اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه گردشگری در سال 1395 توسعه فعالیت های ترویجی در کنار اعطای مشوق های حمایتی است. 
وی افزود: برنامه این اداره کل در سال آینده، توسعه گردشگری و صنایع دستی در روستاهای کمتر توسعه یافته استان است. 
الله یاری با اشاره به اینکه اعطای وام کم بهره به روستائیان بخصوص در مناطق غرب استان و شرق شهرستان اصفهان  در برنامه های این اداره کل قرار دارد، افزود: هدف ما این است تا با توسعه فرهنگی و اقتصادی مناطق روستائی از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کنیم.
وی افزود: در حال حاضر بیشترین اقامتگاه های بوم گردی کشور در استان صفهان  واقع شده است. 
الله یاری اضافه کرد: با این حال اصفهان  همچنان از ظرفیت عظیمی برای توسعه گردشگری بویژه در منطقه غرب استان که تاکنون از آنها بهره برداری نشده، برخوردار است.
مدیر صندوق کار آفرینی امید نیز در این دیدار تصریح کرد: این صندوق از آمادگی برای اعطای وام کم بهره در مواردی همچون کارآفرینی، بِرند سازی و خوداشتغالی در قالب وام قرض الحسنه بدون سپرده برخوردار است. 
'رسول شهرکی' تاکید کرد: یکی از سیاست های این بانک حمایت از فعالان عرصه گردشگری در راستای توسعه اقتصادی استان اصفهان است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان

  • برای مطلب اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه