برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا

برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا

امکان برقراری خط هوایی بین اصفهان و برلین در دست بررسی است

نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان دراجلاس هوانوردی ایران 2016 از آمادگی برای برقراری خط پروازی مستقیم اصفهان - وین توسط این شرکت خبرداد.
به گزارش ایرنا، تیمور گودرزی پور روز یکشنبه در حاشیه اجلاس هوانوردی ایران 2016 در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: شرکت لوفت هانزا برای برقراری پرواز به ایران آمادگی دارد و ایرانیان می توانند به این ترتیب به دیگر مقاصد جهان از جمله اروپا سفر کنند.
مرکز هوانوردی آسیا و پاسیفیک موسوم به «کاپا» که اکنون اجلاس هوانوردی ایران 2016 را در ایران برگزار می کند، یک موسسه بین المللی هوانوردی است که در سال 1990 در استرالیا تاسیس شد، در ابتدا فعالیت این مرکز محدود به منطقه آسیا پاسیفک بود و به همین دلیل با نام centre for Asia pacific aviation و عنوان اختصاری CAPA به مخاطبان معرفی شد، اما فعالیت این موسسه بعدها با همین عنوان به همه قاره های جهان گسترش یافت.
هدف اصلی تشکیل کاپا، ارائه آمار واطلاعات هوانوردی به کاربران بود، اما در ادامه تحلیل های اقتصادی بازار هوانوردی به فعالیت های آنان اضافه شد ، کاپا سالیانه یک اجلاس جهانی دارد که در یک نقطه از دنیا برگزار می شود.
جوایز سالیانه کاپا به بهترین خطوط هوایی، بهترین فرودگاه و بهترین مدیر شرکت های هواپیمایی یا فرودگاه تعلق می گیرد و در مراسمی در یکی از اجلاس جهانی یا قاره یی اعطا می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا

  • برای مطلب برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا وارد نمائید

نظر شما درباره برقراری خط هوایی اصفهان برلین توسط لوفت هانزا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه