وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر

وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر

تمامی مبالغ عوارض توسط پالایشگاه پرداخت شد

به گزارش ایرنا، حسین امیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پالایشگاه اصفهان از سال 91 برغم آلایندگی بسیار برای شهرهای اطراف خود، عوارض آلایندگی پرداخت نکرده است.
وی اظهار کرد: این در حالی است که بر اساس قانون، واحدهای آلاینده مستقر در حریم و محدوده شهرها باید عوارض هر ساله خود را به سازمان امور مالیاتی بپردازند تا سازمان به میزان وسعت آلایندگی در بین شهرهای اطراف آن واحد آلاینده تقسیم کند.
وی با اشاره به تهدید شاهین شهر از سوی چند صنایع آلاینده اطراف گفت: ما به دنبال آن هستیم تا صنایع اطراف شهر، پاک و این شهر به شهر سبز و پاک منطقه تبدیل شود.
شهردار شاهین شهر افزود: عوارض آلایندگی برای توسعه مراکز تفریحی و فضای سبز شهر هزینه خواهد شد. 
 
** 218 میلیارد تومان بودجه برای سال 95 شهرداری شاهین شهر پیش بینی شد** 
شهردار شاهین شهر همچنین از تقدیم بودجه 218 میلیارد تومانی این شهرداری به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت بودجه سال 95 شهرداری نسبت به بودجه سال جاری تنها 8 درصد افزایش یافته است. 
وی اظهار کرد:160 میلیارد تومان از این بودجه برای شهرداری و 58 میلیارد تومان آن به سازمان های وابسته به شهرداری اختصاص می یابد. 
وی افزود: 65 درصد از این بودجه به بخش عمران و 35 درصد به بخش جاری اختصاص می یابد.
وی سرانه بودجه شهرداری شاهین شهر را برای هر شهروند در سال 95 یک میلیون و 66هزار تومان عنوان کرد و گفت: برنامه محوری، رویکرد اصلی شهرداری برای سال آینده است.
امیری ادامه داد: کار مطالعه، نقشه برداری،محاسبات و برآورد اولیه پروژه اجرای قطار شهری شاهین شهر - اصفهان انجام شده است و در حال رایزنی با اداره راه و شهرسازی هستیم.
وی اعتبار اولیه برای عملیات زیرسازی،خاکبرداری و عمران این پروژه را 13،5 میلیارد تومان پیش بینی کرد.
وی با اشاره به طول 19،5 کیلومتری این پروژه گفت:13،5 کیلومتر از این پروژه در محدوده شاهین شهر و شش کیلومتر آن در حوزه اصفهان است.
وی مجموع هزینه اجرای کامل پروژه مترو را بیش از هشت هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تامین منابع درآمد پایدار، این پروژه در کمتر از چهار سال به بهره برداری می رسد.
امیری همچنین به بهره برداری از فاز اول کمپینگ شرق شاهین شهر در محل ورودی این شهر با اعتبار اولیه 1،5 میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد و گفت: این کمپینگ،فضایی تفریحی برای استقرار مسافرانی است که قصد ورود به شهر اصفهان را دارند.
 
** 22 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد**
شهردار شاهین شهر همچنین گفت: 22 پروژه عمرانی با اعتبار حدود 18،5 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. 
وی از جمله مهمترین این پروژه ها را آغاز عملیات احداث فاز اول بزرگترین پروژه تجاری و خدماتی شاهین شهر واقع در میدان سمبلیک امام حسین با سرمایه گذاری حدود950 میلیارد ریال و با مساحت 37 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود این پروژه شامل چهار فاز است که در مجموع برای آن اعتبار بالغ بر420 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
وی بهره برداری از یادمان شهدای گمنام،الحاق پنج دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی، احداث خانه فرهنگ و هنر و بهره برداری از ساختمان اداری اتوبوس رانی را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در شاهین شهر در دهه فجر عنوان کرد.
 
** برگزاری 21 برنامه در هفته نکوداشت شاهین شهر **
شهردار شاهین شهر با اشاره به برنامه های هفته نکوداشت این شهر از 6 تا 12 بهمن گفت: 21 برنامه فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار می شود.
وی تجلیل از 70 نفر از نخبگان؛ تجلیل از خانواده شهدا، رونمایی از یادبود شهدا ،برگزاری کارناوال شادی و همایش تبیین جایگاه ولایت مطلقه فقیه را از جمله برنامه های هفته نکوداشت شاهین شهر عنوان کرد.
امیری هدف از برگزاری این هفته را معرفی ظرفیت های این شهر برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: شهرداری زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم می کند و به عنوان شریک در کنار آنها قرار می گیرد.
شاهین شهر در 15کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر

  • برای مطلب وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر وارد نمائید

نظر شما درباره وصول عوارض پالایشگاه اصفهان توسط شهرداری شاهین شهر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه