برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان

برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان

این همایش در بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد

به گزارش ایرنا، حامد اهتمام روز دوشنبه در نشست خبری افزود: این همایش با حضور شخصیت هایی از ادیان اسلام، زرتشت، یهود، مسیحیت و صابِیین با هدف هم اندیشی ادیان توحیدی، همدلی و هم زبانی در نفی خشونت و افراطی گرایی برگزار می شود.
وی اظهارکرد: همدلی و هم زبانی در نفی خشونت و افراطی گرایی از اصول مشترک ادیان توحیدی است که در این همایش مورد بحث و تبال نظر قرار می گیرد.
مدیراجرایی هفتمین همایش بین المللی ادیان توحیدی با اشاره به حضور سخنران ویژه این همایش گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی از میهمانان و سخنرانان ویژه این همایش هستند.
وی زمان برگزاری این همایش را هشتم بهمن و مکان را هتل آسمان اصفهان اعلام کرد.
اهتمام، شب شعراستانی فجر، افتتاح سینما فلسطین، برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، حمایت از کتب با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان اصفهان  بیان کرد. 
هفتمین همایش بین المللی ادیان توحیدی با حضور نمایندگانی از پیروان ادیان الهی به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  و دبیر خانه ادیان توحیدی با همکاری نهاد ریاست جمهوری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استانداری، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ، دانشگاه فرق و مذاهب، شهرداری و دانشگاه های اصفهان  برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری همایش ادیان توحیدی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه