تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان

تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان

تغییرات ساختاری در ذوب آهن اصفهان اعمال خواهد شد

برپایه گزارش روابط عمومی ذوب آهن احمد صادقی در همایشی با عنوان ابلاغ اهداف و استراتژی های ذوب آهن افزود: ساختار باید روان و به روز شود تا جوابگوی نیازهای روز شرکت باشد .
وی گفت: به همکاران اطمینان می دهم که با همکاری و غیرت ذوب آهنی ها این شرکت تا پایان نیمه اول سال آینده سرپا ، استوار و سود آور خواهد بود .
وی علت حضور کمتر خود در کارگاه ها را شرایط بحرانی کنونی و ضرورت حضور در جلسات و کمیته های بحران جهت گذر از شرایط سخت کنونی عنوان کرد و گفت : یک مساله مهم دیگر ، لزوم طراحی ساختار مناسب سازمانی برای پرورش نیروی انسانی جهت حال و آینده است .
صادقی در بخش خریدهای شرکت بر ضرورت اصلاح قیمت ها تاکید کرد و گفت : ذوب آهن نباید در سطح جامعه به گران خریدن مشهور باشد و در این زمینه راهبرد های جدیدی در پیش گرفته ایم . 
وی افزود : راهبرد و برنامه بعدی شرکت ، اصلاح اقتصادی تولید است که با انجام کارهای ساده و بدون هزینه امکان پذیر است در این راستا کوره بلند شماره یک متوقف شد بدون آنکه تولید کم شود اما مواد مصرفی ، انرژی و هزینه ها از طریق افزایش بهره وری و اصلاح پارامتر ها کاهش یافت و برای شرکت صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشت . 
مدیر عامل ذوب آهن تاکید کرد: هماهنگی معاونت های خرید و فروش و مالی و اقتصادی در همین راستا صروت گرفت و آنها باید مواد اولیه را با قیمت کمتر بخرند و مصارف اضافی را کم و استاندارد کنند.
وی راهبرد بعدی شرکت را اصلاح نظام و اصلاح فرهنگ مدرن سازی و نگهداری از تجهیزات اعلام نمود و گفت : ذوب آهن هم اکنون با رقبای زیادی مواجه است لذا برای ماندگاری و بهبود شرایط باید موانع تولید اقتصادی را برطرف کنیم یکی از برنامه های ما در این راستا تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالاتر است که تولید ریل به عنوان یک پروژه بزرگ و ملی یک نمونه آن است و به طور قطع انجام می شود .
مدیرعامل شرکت اجرای طرح توازن 2 که تولید شرکت را به 6 میلیون تن در سال می رساند را ضروری دانست و گفت : این طرح با سرمایه گذاری کم با استفاده حداکثر از سه کوره بلند موجود و با توسعه بخش های فولادسازی و نورد انجام خواهد شد. 
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان کمتر کردن دیون و پرداخت آن را هدف بعدی شرکت عنوان کرد و گفت : بدین منظور نمی توان به عواید حاصل از تولیدات شرکت فشار آورد و به جای آن از دیگر امکانات ، ظرفیت ها و توانمندی های مختلف شرکت بهره گرفته می شود ؛ در این راستا با استفاده از زمین های شرکت و با تعامل با شهرداری  اصفهان طرح ها و پروژه های بزرگی را در دست اقدام داریم که پروژه تعریض پل فلزی قطعی شده و تا خرداد سال آینده عملیاتی می شود .
وی افزود: در این پروژه ها علاوه بر زمین ، ازامکانات فنی و نیروی انسانی ذوب آهن نیز استفاده می شود و در پروژه های داخلی شرکت نیز از این به بعد کارهای عمرانی و ساختمانی به پیمانکار واگذار نمی شود و از توان داخلی استفاده می کنیم .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تغییرات ساختاری در چارت ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه