حوادث رانندگی دیروز در اصفهان

حوادث رانندگی دیروز در اصفهان

24 کشته در 24 ساعت

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به پنج فقره حادثه در 24 ساعت گذشته گفت: ساعت 12:45 صبح روز گذشته دو دستگاه خودروی پژو 206 و پراید و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده فلاورجان، زیر پل کرسکان با یکدیگر برخورد کردند که حال مصدمان این حادثه وخیم گزارش شده است.
دکتر غفور راستین افزود: دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی 115 به همراه چهار تکنسین فوریت های پزشکی، بر بالین مصدومان حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت جسمی آنها پنج مصدوم حادثه شامل یک کودک ، دو مرد و دو زن را پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.
وی در بیان دومین حادثه ویژه ترافیکی گفت: ساعت 15:45 دیروز نیز، در تماسی با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد دو دستگاه پژو پارس و پراید در محور زیار -اژیه به شدت بایکدیگر برخورد کردند که دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 115 به همراه چهار تکنسین فوریت های پزشکی در محل حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت مصدومان متوجه شدند که دو نفر جان خود را از دست داده اند.
وی همچنین افزود: سه مصدوم دیگر شامل دو کودک و یک زن پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.
مدیرحوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان حادثه سومین افزود: ساعت 15:45 همان روز در تماس تلفنی با اتاق فرمان 115 شهرستان شهرضا اعلام شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو در یکی از خیابان های شهرضا واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شد که پس از اعلام گزارش، دو واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی 115، بر بالین مصدومان حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت جسمیآن ها پنج نفر از مصدومان شامل چهار زن و یک کودک را پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل کردند.
دکتر راستین ادامه داد: در ساعت 16:56 طی تماسی دیگر با 115 اصفهان عنوان شد یک دستگاه خودرو تویوتا در جاده سیان - زیار واژگون شده و درخواست امدادرسانی کردند که دو واحد آمبولانس به محل اعزام و پنج مصدوم حادثه شامل یک مرد، یک زن و سه کودک را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.
وی با بیان پرواز بالگرد اورژانس هوایی اصفهان جهت امدادرسانی به 4 مصدوم افزود: پس از واژگونی یک دستگاه پراید 4 سرنشین خودرو مصدوم شدند و با توجه به وضعیت جسمی نامطلوب مصدومان، بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به همراه دو نفر تکنسین فوریت های پزشکی جهت انتقال به حسن آباد جرقویه اعزام شد و مصدومان شامل دو زن، یک مرد و یک کودک را به بیمارستان تخصصی الزهرا(س) منتقل کردند.
مدیرحوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با تقدیر از تکنسین های اورژانس 115 استان اصفهان افزود: اصفهان با 113 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که 56 پایگاه بصورت شهری و 56 پایگاه بصورت جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی با بیش از 700 تکنسین فوریت های پزشکی در طول شبانه روز به شهروندان امداد رسانی می کنند و 12 پایگاه اورژانس دیگر نیز از دهه فجر به مجموعه فوریت های پزشکی اضافه می شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حوادث رانندگی دیروز در اصفهان

  • برای مطلب حوادث رانندگی دیروز در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حوادث رانندگی دیروز در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره حوادث رانندگی دیروز در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه