آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم

آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم

سرمربی ذوب آهن اصفهان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: کار سختی در پیش داریم شده اما هدف بزرگ ما را امیدوار می کند.
وی با بیان اینکه استقلال بازی خوبی روی زمین انجام می دهد،افزود: استقلال تهران تیم صدرنشین جدول است و بازی خوبی را روی زمین انجام می دهد. 
گل محمدی با بیان اینکه خوشحالم که پس از مدت ها در کنفرانس خبری شرکت می کنم، گفت: در نیم فصل سعی کردیم که بچه ها را از نظر بدنی و روحی آماده نگه داریم.
سرمربی ذوب آهن اضافه کرد : باید یک ماراتن را آغاز کنیم و رقابت های سخت را پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه در تعطیلات سعی کردیم شرایط جسمی بازیکنان را به وضعیت خوبی برسانیم، گفت: تعطیلات سبب شد که تیم ها از شرایط بازی ها دور شوند و شاید این امر در بازی ما تاثیر بگذارد. 
گل محمدی با اشاره به بازیکنان غایب و محروم تیمش در این بازی، گفت: ما در بازی فردا محروم نداریم، اما محمدزاده، عباسی و مهرداد قنبری مصدومان ما هستند و دیگربازیکنان در آمادگی نسبی دارند .
سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به مسابقات آتی تیمش در یک ماه آینده، گفت: باید رقابت های سختی را پشت سر بگذاریم و از بازیکنان بخوبی بازی بگیریم و از همه داشته های خود استفاده کنیم. 
وی با بیان اینکه اهداف بزرگ به ما انگیزه می دهد، تصریح کرد: ما بی صبرانه منتظر مسابقات آتی از جمله باشگاه های آسیا هستیم.
گل محمدی با اشاره به نقل و انتقالات ذوب آهن در نیم فصل، گفت: در نیم فصل خریدهایی را برای پوشش نقاط ضعف تیم انجام دادیم.
وی افزود: مصدومیت ها کمی برای تیم ما مشکل ایجاد کرده اما کار بخوبی کار پیش می رود و امیدوارم بازیکنان جدید بسرعت موقعیت در تیم خود را پیدا کنند.
گل محمدی با بیان اینکه انتظار داریم تیم استقلال از بازی تدافعی خودداری کند وهجومی بازی کند، گفت: تیم ذوب آهن کم تجربه است.
وی با بیان اینکه باید بعد از گل اول در همه بازی ها جسارت بیشتری داشته باشیم و به فکر گل دوم باشیم، تصریح کرد: در جام حذفی مقابل سپاهان هم وقتی گل زدیم گفتم باید به فکر گل دوم باشیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنان روحیه جنگندگی بالایی دارند و بی جهت عقب نشینی نمی کنند، افزود: باید بعد از زدن گل اول به تلاش خود ادامه دهند و بدانند که با یک گل، بازی تمام نشده است.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان واستقلال تهران از ساعت 14:30 روز سه شنبه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهانآغاز می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم

  • برای مطلب آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم وارد نمائید

نظر شما درباره آمادگی مسابقه با استقلال تهران را داریم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه