افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان

افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان

استاندار اصفهان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز سه شنبه در مراسم افتتاح این مجتمع افزود: امروز دو اتفاق مهم در این مجتمع صنعتی رخ داد، یکی تولید کاتالیست که روزی تولید آن در داخل یک آرزو محسوب می شد و دیگری تولید بنزین یورو 4 با کیفیت صددرصد .
وی اظهار کرد: سال 92 با مشکل های زیست محیطی زیادی که وجود داشت یک هیات 15 نفره از استادان دانشگاه برای تلفیق و بهنگام سازی طرح کاهش آلودگی هوای اصفهان  گردهم آمدند و در ابتدای 93 طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان اجرایی شد.
وی استفاده کمتر از مازوت در نیروگاه و تغییر نوع بنزین مصرفی برای خودروها را از جمله برنامه هایی خواند که در چارجوب این طرح اجرا شد.
زرگرپور تصریح کرد: 65 تا 70 درصد از آلودگی هوا به خودروها مربوط می شود.
استاندار اصفهان  با بیان اینکه در آن زمان(سال 92) نیروگاه اصفهان  در طول سال از مازوت بعنوان سوخت استفاده و بطور روزانه 500 تن گوگرد در هوا منتشر می کرد، افزود: لذا مقرر شد بخش مازوت سوز نیروگاه پلمپ شود زیرا کاهش آلودگی هوا اهمیت داشت.
وی با بیان اینکه در آن زمان، بنزین سوپر وارداتی برای کاهش آلودگی هوا به بنزین یورو 4 تبدیل می شد و در اختیار مردم قرار می گرفت، خاطرنشان کرد: این کار هزینه های زیادی دربرداشت.
زرگرپور با بیان اینکه آلودگی هوا روی سه نسل اثر می گذارد، اضافه کرد: رفع آلودگی هوا از مطالبه های جدی مردم بشمار می رود.
مجتمع بنزین سازی شرکت پالایش نفت اصفهان  روز سه شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بهره برداری شد.
این مجموعه با هدف تبدیل بنزین معمولی به بنزین یورو 4 با استانداردهای روز دنیا و در راستای بهبود شاخص های زیست محیطی، کاهش مصرف مواد اکتان افزا و همچنین بهبود کیفیت بنزین احداث شده است.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز سه شنبه برای شرکت در همایش 'روز جهانی تالاب ها' و افتتاح چند طرح به اصفهان  سفر کرده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان

  • برای مطلب افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش عرضه بنزین یورو 4 در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه