کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان

کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان

گل محمدی : استقلال برای کسب تساوی به میدان آمده بود

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی روز سه شنبه پس از کسب تساوی بدون گل تیمش برابر تیم استقلال تهران با تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.
وی افزود: بازیکنان ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما از نتیجه ناراحتم چرا که برای کسب هر سه امتیاز تلاش زیادی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد:ما به دنبال کسب هر سه امتیاز بودیم اما برغم تلاش و صرف انرژی زیاد نتوانستیم به پیروزی برسیم.
گل محمدی گفت: برغم فشار زیادی که به روی تیم استقلال آوردیم، اما در زدن ضربات آخر موفق نبودیم.
وی با بیان اینکه تیم استقلال تیم قابل احترامی است، تصریح کرد: استقلالی ها به واقع کار زیادی نکردند البته آنان در ضدحمله ها خطرناک بودند ولی ذوبی ها نیز باید از موقعیت ها بهتر استفاده می کردند که اینگونه نشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: ما امروز خوب بودیم اما در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردیم و این موضوع به دوری بازیکنان از مسابقات بازمی گردد.
وی اضافه کرد: البته از تعویضی هایی تیم هم زیاد رضایت ندارم و از بازیکنان جانشین گلایه دارم، زیرا معتقدم آنها تلاش خود را نکردند در حالی که بازیکن جانشین باید انرژی زیادی بگذارد که امروز این گونه نبود و از فرصت های بدست آمده که کم هم نبود، نتوانستیم استفاده کنیم.
گل محمدی ابراز امیدواری کرد که کسب این نتایج در آینده برای این تیم مشکل ساز نشود.
وی گفت: بازیکنانم باید بدانند که فرصت هایی که بدست می آید، تکرار نشدنی است و باید از این موقعیت ها به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی در باره آخرین وضعیت ورزشگاه فولادشهر نیز گفت: مسئولان برای بهسازی چمن ورزشگاه در ماه های گذشته تلاش زیادی کردند و وضعیت آن خیلی بهتر از قبل شده است که جای قدردانی دارد.
گل محمدی در پاسخ به این سئوال که چگونه تیم خود را برای دو رویداد موازی و مهم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهید کرد، گفت: یک تیم خوب داریم، بازیکنان ذخیره تیم نیز فاصله زیادی با بازیکنان داخل زمین ندارند و جای نگرانی نیست.
وی گفت: بازیکنان ذوب آهن در تعطیلات نیم فصل تمرینات پرفشاری را دنبال کردند و بطور حتم این موضوع به تیم خیلی کمک خواهد کرد.
وی افزود: از سوی دیگر انتظار داریم که بازیکنان ما حرفه ای زندگی کنند چرا که ما در شرایط خاصی قرار داریم و باید مراقب خود بوده و تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا با گزارشگر سازمان صدا و سیما در انتهای دیدار گفت و گو نکردید، گفت: من 10 دقیقه منتظر گزارشگر بودم بعد از اینکه مظلومی سرمربی تیم استقلال آمد و اتفاقا گلایه ای هم داشت، این زمان طولانی تر نیز شد و در ادامه مجری سئوال های متعددی از سرمربی استقلال کرد و به نظرم کارگردان نتوانست بخوبی موضوع را مدیریت کند.
گل محمدی اضافه کرد: در این شرایط تصمیم به ترک محل گرفتم البته برای مردم احترام زیادی قائلم اما نباید با من هم اینگونه برخورد می شد، زیرا نیامده بودم که صحبت های مربی حریف را گوش کنم، من برای پاسخگویی به سئوال گزارشگر در کنار زمین حاضر شده بودم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در باره عملکرد هاشم بیگ زاده نیز گفت: این بازیکن مصدوم بوده و بتازگی از بند مصدومیت رها شده است، امروز عملکرد کاملا مناسب و خوبی داشت.
دیدار امروز تیم های مدعی ذوب آهن و استقلال تهران با تساوی صفر بر صفر پایان یافت تا آبی پوشان پایتخت با 35 امتیاز به روند صدرنشینی خود در لیگ پانزدهم ادامه دهند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان

  • برای مطلب کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره کسب تساوی استقلال تهران دربرابر ذوب آهن اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه