2 سرنشین پژو در آتش سوختند

2 سرنشین پژو در آتش سوختند

در جاده نایین - یزد اتفاق افتاد

رییس آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نایین با ایرنا گفت: دراین حادثه راننده سواری روبروی ایستگاه بازرسی شهید شرافت در جهت مخالف در حال حرکت بود که با تریلر متوقف شده در کنار جاده برخورد کرد.
عبدالله سلطانی افزود : خودروی سواری به دلیل شدت برخورد آتش گرفت که راننده و یک تن سرنشین آن در میان شعله های آتش جان باختند.
مسیر یزد به نایین در منطقه کویری شرق اصفهان یکی از مسیرهای قاچاق مواد مخدر ، کالا و نیز اتباع خارجی است.
بر اساس شواهد موجود دراین حادثه راننده خودروی سواری قبل از رسیدن به ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی در 15 کیلومتری نایین ، برای پنهان ماندن از دید ماموران با انحراف به چپ قصد ورود به جاده فرعی را داشت که هنگام عبور ازعرض جاده با یک دستگاه تریلر پارک شده کنار جاده برخورد کرد و آتش گرفت.
در حادثه ای مشابه در سال گذشته نیز یک دستگاه سواری حامل 12 تبعه کشور افغانستان در این محل با یک دستگاه تریلر تصادف کرد که سه نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.
آذر ماه سال 92 نیز یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل 11 تبعه افغانستان در شهر نایین با یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد که در این حادثه تمامی سرنشینان سواری و یک تن از سرنشیان مینی بوس جان خود را از دست دادند. 
نایین در 140کیلومتری شرق اصفهان  قراردارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 2 سرنشین پژو در آتش سوختند

  • برای مطلب 2 سرنشین پژو در آتش سوختند نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 2 سرنشین پژو در آتش سوختند وارد نمائید

نظر شما درباره 2 سرنشین پژو در آتش سوختند

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه