احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد

احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد

این شهرک به وسعت 120 هکتار خواهد بود

سید محمد امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با پیگیری های انجام شده و دریافت موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله مطالعات اجرایی احداث شهرک علم و فناوری واحد نجف آباد به مساحت 120 هکتار در بخش شمالی پردیس دانشگاه آغاز شده است.
وی گفت : با توجه به وجود زیرساخت های مناسب مانند مسیر دسترسی به بزرگراه شمال و جنوب، نزدیکی به خطوط انتقال نیرو، گاز و دسترسی به مراکز صنعتی بزرگ همچون پالایشگاه نفت،
مجتمع پتروشیمی، نیروگاه برق، مجتمع فولاد مبارکه و ذوب آهن، پیش بینی می شود که متقاضیان زیادی برای استقرار در این شهرک داوطلب شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افزود: بخشی از این شهرک در اختیار شر کتهای دانش بنیان دانشگاه قرار می گیرد و بخشی هم در اختیار شر کت های بزرگ تجاری ، اقتصادی و علمی قرار داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: حضورشرکت های دانش بنیان و تجاری ، اقتصا دی ، مراکز رفاهی تفریحی ، فروشگاه های بزرگ (سیتی سنتر) در این شهرک کمک زیادی به اشتغال نیروهای جویای کار درشهرستان نجف آباد می کند.
امیری افزود: در این شهرک تمامی امکانات مورد نیاز اعم از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، خدماتی و تولیدی مرتبط با شرکت های دانش بنیان مستقر خواهند شد و برای سهولت استفاده سرمایه گذاران در این شهرک پیگیرگرفتن مجوزهای مربوط از مراجع قانونی هستیم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد

  • برای مطلب احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد وارد نمائید

نظر شما درباره احداث شهرک علم و فناوری در دانشگاه نجف آباد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه