اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان

اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان

60 پروژه زیباسازی تا آخر سال جاری در اصفهان

مهدی بقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طراحی و اجرای این طرح ها با برگزاری اتاق های فکر و بررسی کارشناسان این سازمان در گارگروه های نماد و حجم، گرافیک و نقاشی صورت گرفته است افزود: سعی بر آن است تا مولفه های نمادین شهر اصفهان در این آثار نمایان باشد. 
وی تصریح کرد: این طرح ها در قالب نمادهای حجمی، آبنماها، نورپردازی و دیوارنگاره ها در سطح شهر انجام می شود. 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با اشاره به تاثیر نمادها و عناصر شهری در ایجاد هویت در شهروندان ادامه داد: در طراحی نمادهای حجمی و آبنمادها که یا به صورت متحرک هستند و یا نمایی از تحرک را در طراحی خود دارند بر انتقال پیام ها و مفاهیم اجتماعی تلاش شده است.
وی به اهمیت وجود سیمای شهری زیبا و مناسب و تاثیر آن بر افزایش نشاط اجتماعی و سلامت روان شهروندان و طراوت شهر اشاره و بیان کرد: در همین راستا سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تا پایان سال جاری پروژه های خود را در چند بخش به انجام می رساند و سایر طرح های این سازمان نیز در سال آینده چهره اصفهان را به صورتی زیباتر ترسیم خواهد کرد. 
وی اقدامات سازمان زیباسازی شهر اصفهان را در گرو همراهی و مشارکت شهروندان در ارائه نظرها و ایده های خود به کارشناسان این مجموعه دانست و تاکید کرد: مردم همواره یکی از ارکان اصلی توسعه شهری هستند و امید می رود در این زمینه نیز یار سازمان زیباسازی در اجرای طرح های مختلف شهری باشند. 
15 تا 22 اسفندماه به عنوان هفته زیباسازی شهری نامگذاری شده است و پروژه های مختلفی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در این هفته افتتاح خواهد شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان

  • برای مطلب اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اجرای پروژه های زیباسازی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه