برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان

برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان

گروه نغمه اصفهان در تاجیکستان برنامه اجرا کرد

به گزارش ایرنا، این کنسرت در سالن 'کنسرواتور ملی' شهر دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ تاجیکستان، سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی، مسوولان فرهنگی تاجیکستان و سفیران و دیپلمات های مقیم این شهر برگزار شد.
گروه موسیقی نغمه همچنین قرار است در سالن هتل تاجیکستان و مجتمع آموزشی ایرانیان مقیم دوشنبه برای شهروندان تاجیکی و ایرانی برنامه اجرا کند.
اعضای این گروه را مسعود اهتمام بعنوان نوازنده سنتور و سرپرست گروه، بهنام قاضی نوازنده کمانچه، امید بابک پور نوازنده تار، محمد شجاعی نوازنده نی، ابراهیم رضایی نوازنده دَف و شهریار بلوچستانی بعنوان آوازخوان تشکیل می دهند.
اجرای آواز سنتی و سازهای دَف، سنتور، نِی، کمانچه، کوزه و تار از برنامه های اجرایی این گروه در تاجیکستان است. 
گروه موسیقی نغمه اصفهان با بیش از 20 سال سابقه هنری به زبان های شیرین و لهجه های دلنشین مناطق مختلف ایران مانند لری، کردی، آذری، گیلکی، مازندرانی در مجامع مختلف ملی و بین المللی برنامه اجرا کرده است .
اجرای برنامه در کشورهای اروپایی، امارات عربی متحده، قطر، ترکیه، آفریقای جنوبی، مراکش و جشنواره های سوئد، ترکمنستان، ازبکستان، ارمنستان و بلغارستان از دیگر فعالیت های برون مرزی این گروه است.
گروه موسیقی نغمه اصفهان پیش از این با شرکت در جشنواره موسیقی بلغارستان در سال گذشته میلادی موفق به کسب مدال طلا، 9 دیپلم افتخار، تندیس زرین و جایژه ویژه شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان

  • برای مطلب برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری کنسرت گروه اصفهانی در تاجیکستان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه