راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان

راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان

این خط برش قادر است بطور همزمان تعداد 26 برش طولی با سرعت 80 متر بر دقیقه بر روی ورقهای سرد ایجاد کند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فولاد مبارکه مدیر عامل شرکت صنایع برش ورق فولادی این مجتمع با بیان اینکه این خط پیشرفته با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 260 میلیون ریال در دو فاز و تحت نظارت شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه و با بهره گیری از توان کارشناسان مجرب فولاد ساخته شده، اظهار کرد: این خط پیشرفته قادر است بطور همزمان تعداد 26 برش طولی با سرعت 80 متر بر دقیقه بر روی ورقهای سرد ایجاد کند.
وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت بالای این خط، بخش مهمی از نیاز صنایع منطقه و کشور به نوارهای باریک در محصولات سرد فولادی مرتفع می شود.
محسن نادری با اشاره به پارامترهای فنی این خط گفت: ضخامت ورق کویل 2 – 0.3 میلیمتر، عرض کویل 1600 - 600 میلیمتر، حداقل عرض نوار 20 میلیمتر، قطر داخلی کویل ورودی 610 - 480 میلمتر، قطر داخلی کویل خروجی 610 میلیمتر و همچنین سرعت باز پیچی 80 متر بر دقیقه، حداکثر تعداد برش 26 برش و دقت برش 0.15 ± میلیمتر از نمونه این پارامترهای این خط محسوب می شود.
شرکت صنایع برش ورق فولادی مبارکه بعنوان یکی از مراکز خدماتی وابسته به فولاد مبارکه، عامل فروش و انجام عملیات تبدیلی کلیه محصولات فولادی در سال 1377 در منطقه صنعتی مبارکه اصفهان تاسیس شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان

  • برای مطلب راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره راه اندازی خط نواربری کویل در فولاد مبارکه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه