ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است

ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است

سرمربی تیم سپاهان: هوادارن سپاهان برای تشویق بیایند

به گزارش ایرنا، ایگور استیماچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته بیستم لیگ برتر افزود: فردا بازی خانگی داریم و این خیلی خوب است چون در این 9 بازی که من در سپاهان حضور دارم فقط دوبار میزبان بودیم و بازی با ذوب آهن را هم بازی بیرون از خانه حساب می کنم.
وی با اشاره به شرایط سپاهان گفت: در ابتدای کار که تیم سپاهان را تحویل گرفتم کارم بسیار سخت بود و تلاش کردم تا وضعیت جسمانی و تاکتیکی این تیم را بالا ببرم.
وی گفت: در طول این مدت، فوتبال خوبی بازی کردیم که هواداران از آن راضی بودند ولی بعضی افراد از امتیاز گرفتن ما جلوگیری کردند.
استیماچ با اشاره به بازی این تیم با پرسپولیس در هفته های قبل گفت: در تهران خیلی خوب کار کردیم و برتر از تیم پرسپولیس بودیم. 
وی گفت: با این حال نباید فراموش کرد که پرسپولیس از 11 بازی گذشته هفت بُرد و چهار مساوی کسب کرد و افرادی آنجا بودند که جلوی نتیجه گیری ما را گرفتند. 
سرمربی سپاهان با بیان اینکه ما بشدت به کار خود ادامه می دهیم، گفت: ما به اندازه ای که در تهران خوب بودیم، در اهواز خوب نبودیم، بدلیل اینکه پادوانی، کریمی و موسایف را از دست دادیم که بازیکنان مهمی بودند. 
وی بااشاره به اینکه در ابتدای نیم فصل دوم پنج امتیاز کمتر از آن چیزی که باید داشته باشیم، داریم، گفت: فردا بازی مهمی مقابل تیمی بسیار خوب انجام خواهیم داد و امروز به بازیکنانم گفتم که برغم تمام این مسائل باید مطمئن تر و محکمتر بازی کنند. 
استیماچ گفت: برای بازی فردا چند بازیکن را از دست داده ایم که الان نمی خواهم به تیم حریف اطلاعات بدهم.
وی افزود: بیشتر هواداران دوست دارند که سپاهان بر تیم حریف غلبه کند اما ما می خواهیم کیفیت کارمان را هم بالا ببریم.
وی در باره اینکه اگر با سپاهان نتیجه نگیرد ممکن است مسئولان سپاهان مثل کرانچار بدنبال یافتن جایگزین برای او باشند، تصریح کرد: سپاهان می تواند با هر کسی مذاکره کند و این حق باشگاه است ولی نیاز نیست که آنها با توجه به عملکرد من این کار را انجام دهند و هر موقع که نیاز باشد، باشگاه این موضوع را به من خواهد گفت و من از طریق هواداران هم می توانم این موضوع را بفهمم و باور کنید از این تیم می روم.
استیماچ در باره وضعیت شهاب گردان نیز اظهار داشت: من در مورد دروازه بان ها خیلی شفاف بودم، شهاب مصدوم بود اما دو روز است که با تیم تمرین می کند ولی فعلاً روی نیمکت خواهد بود.
وی افزود: تلاشمان را می کنیم تا برای بازی های آسیایی آماده شویم و به شهاب قول داده ام که از او استفاده کنم و در یک بازی این کار را خواهم کرد.
وی گفت: از کار باشگاه بخاطر رایگان شدن ورود هواداران به ورزشگاه در بازی فردا تشکر می کنم چون کمک زیادی به ما می کند و از تماشاگرانی هم که برای تشویق تیم ما به اهواز آمدند، متشکرم.
بازی سپاهان و سایپا در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 15 فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است

  • برای مطلب ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است وارد نمائید

نظر شما درباره ورودی بازی سپاهان-سایپا رایگان است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه