هوای اصفهان در وضعیت ناسالم

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم

هوای اصفهان دوباره در وضعیت ناسالم قرار گرفت

به گزارش ایرنا، وضعیت کیفی هوای شهر  اصفهان  در ایستگاه های مراقبت دائم بر حسب شاخص آلودگی هوا امروز با میانگین 110 (AQI) گزارش شده که بیانگر ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس است.
همچنین وضعیت کیفی هوا در ایستگاه احمد آباد 114، بزرگراه خرازی 113، چهارباغ خواجو 112، میدان امام حسین 111، خیابان رودکی 110، بلوار دانشگاه 107 و خیابان پروین 106 (AQI) گزارش شده است.
بر اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از 0 تا 50 هوای خوب، 51 تا 100 هوای متوسط ، 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس، 151 تا 200 ناسالم، 201 تا 300 خیلی ناسالم، 301 تا 500 خطرناک است.
کلانشهر اصفهان از ابتدای امسال تا 28 دی، 198 روز سالم، 93 روز ناسالم برای گروه های حساس و 13 روز ناسالم برای عموم را پشت سر گذاشته است.
پیش بینی وضعیت جوی اداره کل هواشناسی استان  اصفهان نیز حاکی از آن است که جوی به نسبت پایدار در مدت سه روزآینده بر روی استان مستقر است.
بر این اساس در این روزها آسمان در اکثر مناطق استان صاف در مناطق غربی، جنوبی و شمال شرقی در بعدازظهر تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
در کلان شهر  اصفهان  و مناطق صنعتی از روز شنبه شرایط غبار آلودگی مهیاست.
حداکثردمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثرمناطق استان بین 2 تا 4 درجه و حداقل دما بین 1تا 2 درجه افزایش خواهد داشت. 
بنابر دستور العمل مرکز هماهنگی و اطلاع رسانی آلودگی هوا (مهار) استان  اصفهان ، هر یک از دستگاه های عضو کمیته مهار شامل آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری ها، مرکز بهداشت، حفاظت محیط زیست، تربیت بدنی، صدا و سیما و سایر دستگاه ها و ادارات موظفند، وظایف و توصیه های پیش بینی شده در این شرایط را اجرایی کنند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره هوای اصفهان در وضعیت ناسالم

  • برای مطلب هوای اصفهان در وضعیت ناسالم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد هوای اصفهان در وضعیت ناسالم وارد نمائید

نظر شما درباره هوای اصفهان در وضعیت ناسالم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه