بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان

بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان

مرکز نمایشگاه باید امکانات کامل هتل و اقامت، گمرک، بانک، انبار و دیگر مراکز خدماتی و رفاهی را نیز در اختیار داشته باشد

به گزارش روز شنبه واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان،
'کاترین فش ریتر' که به دعوت مدیریت این نمایشگاه به شهر اصفهان سفر کرده است، گفت: مرکز نمایشگاهی بزرگ اصفهان برای جذب مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی باید امکانات کامل هتل و اقامت، گمرک، بانک، انبار و دیگر مراکز خدماتی و رفاهی را نیز در اختیار داشته باشد.
به گفته وی، مرکز نمایشگاهی پاریس که در سال 1950 ساخته شد، با بودجه بالغ بر 500 میلیون یورو در حال بازسازی است و بیشترین دلیل بازسازی آن نیز گسترده تر کردن فضای سبز و مراکز اقامتی است و به همین دلیل نیز فضاهای جانبی از اهمیت زیادی در پروژه های نمایشگاهی برخوردار است.
در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بدلیل اهمیت بحث گمرک، ساختمان پشتیبانی گمرک در این پروژه بین المللی پیش بینی شده است تا مشکلی برای غرفه داران خارجی ایجاد نشود.
رسول محققیان در پاسخ به سؤال مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس در باره وضعیت اینترنت فضای نمایشگاه گفت: به منظور بهبود ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیتاسنتر پروژه مطابق الگوی نوینی که در همه مراکز نمایشگاهی جهان وجود دارد، پیش بینی شده است.
وی افزود: تمام مجموعه های خدماتی مستقر در نمایشگاه، منبع تغذیه خود را در این مرکز قرار خواهند داد و با هماهنگی شرکت مخابرات استان، این مرکز دارای فیبر نوری ویژه و مستقل خواهد بود. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان اظهار کرد: عمر مفید ساختمان این پروژه 200 سال است و در مقابل زلزله هفت ریشتری نیز مقاوم خواهد بود.
محققیان با تأکید بر این که در این پروژه آمادگی داریم تا با سرمایه گذاران خارجی در قالب قرارداد' B.O.T' همکاری کنیم، افزود: در حال حاضر نگاه مدیریت شهری، توسعه محور شرق اصفهان است و به همین دلیل هم پروژه هایی همچون'شهر رؤیاها'،سالن اجلاس سران و هتل های بزرگ اصفهان در اطراف پروژه نمایشگاه بزرگ و در شرق اصفهان در حال احداث است که این امر یکی از مزایای این پروژه محسوب می شود.
وی تصریح کرد: مجموع این عوامل سبب می شود تا شرق اصفهان در 20 سال آینده به یک منطقه ویژه تجاری و اقتصادی تبدیل شود چرا که وجود یک مرکز نمایشگاهی در یک منطقه، رشد و توسعه را با خود به همراه می آورد.
به گزارش ایرنا، زمین درنظر گرفته شده برای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در ضلع شمالی زاینده رود و در دامنه غربی کوه 'سرو شبادران' و منطقه 'روشن دشت' با مساحت۷۰ هکتار قرار گرفته و مطالعات مقدماتی و راهبردی آن در سال ۱۳۷۵ انجام شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان

  • برای مطلب بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره بازدید مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس از نمایشگاه بزرگ اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه