BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان

BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان

شرکت BMW بطور مستقیم در نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت خواهد کرد

بی ام دابلیو مخفف صنایع موتوری بایرن و نام یک شرکت خودروساز آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد.
این شرکت بزرگ خودرو ساز که بین ایرانی ها به « ب ام و» شهرت دارد کار خود را در ابتدا و همانگونه که در نشان تجاری این شرکت پیداست ( که از چرخش ملخ موتور هواپیما الهام گرفته ) با ساخت موتور هواپیما آغاز کرد و از سال 1916 بر اساس معاهده پس از جنگ جهانی اول مجبور به توقف تولید موتور هواپیما و ساخت موتور سیکلت و سپس خودرو شد.
این شرکت هم اکنون مالک شرکت های رولز- رویس موتور کارز و مینی است که علاوه بر تولید انواع خودروهای شخصی و حرفه ای در بخش تولید خودروهای مسابقه و اسپرت نیز فعالیت دارد.
این شرکت آلمانی در کنار برخی دیگر از شرکت های خود رو ساز مانند ام جی، گریت وال، ام وی ام، سوبارو، مزدا، هیوندای، بی وای دی، جک، لیفان، سانگ یانگ، میتسوبیشی، هوندا، رنو در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان حضور دارد. 
این نمایشگاه از 28 بهمن تا یکم اسفند در 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود.
کارگاه آموزشی استفاده و آشنایی با انواع روانکارهای خودرویی و صنعتی در کنار تست خودرو که امکان رانندگی و ارزیابی امکانات فنی و رفاهی خودرو را برای بازدید کنندگان فراهم می کند، از دیگر برنامه اعلام شده این نمایشگاه است.
پیش از این 11 دوره نمایشگاه خودرو در اصفهان برگزار شده است ولی به سبب برخی مشکلات سیاسی و اقتصادی از قبیل تحریم یا رغبت نداشتن خودروسازان عمده دنیا برای حضور در بازار ایران و یا ناشناخته بودن رویدادهای نمایشگاهی در شهری مانند اصفهان ، دست آوردهای خودروسازی و آخرین محصولات روز دنیا در نمایشگاه های اصفهان در برابر چشم مشتاق و کنجکاو بازدید کنندگان اصفهانی قرار نمی گرفت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان

  • برای مطلب BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره BMW در راه نمایشگاه خودرو اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه