140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده

140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده

این طرحها آماده سرمایه گذاری داخلی و خارجی است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اصفهان ، رسول زرگرپور روز یکشنبه در دیدار با 'کاترین فش ریتر' مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس افزود: بیشتر این طرح ها مربوط به بخش گردشگری و ساخت هتل است، زیرا بخش گردشگری، صنعتی سودآور و مهم برای استان اصفهان است.
وی گفت: مدیریت استان در نظر دارد که اصفهان را به شهر نمایشگاهی بین المللی تبدیل کند و امیدواریم فرصت استفاده از تجربیات فرانسه در ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان فراهم شود.
زرگرپور با بیان اینکه اصفهان یکی از استان های برتر کشور است، افزود: اصفهان  از نظر صنعت و کشاورزی جایگاه ویژه ای در کشور دارد و در طول یکسال گذشته بیش از 90 هیأت اقتصادی خارجی برای سرمایه گذاری به اصفهان سفر کرده اند.
وی با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی اصفهان گفت: استقبال گردشگران از ایران در دو سال گذشته رشد زیادی داشته است و بعد از برجام این استقبال چند برابر خواهد شد.
زرگرپور بابیان اینکه اصفهان می تواند در ابعاد مختلف دارای نمایشگاه بین المللی باشد، گفت: ما علاقه مندیم که سرمایه گذاران خارجی بویژه از فرانسه به ایران و اصفهان  سفر و زمینه های همکاری های دوجانبه را بررسی کنند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان  در حال ساخت است و باید در حد عالیترین استاندارد جهانی ساخته شود، افزود: با توجه به اینکه شرکت نمایشگاه های اصفهان  تاکنون چندین نمایشگاه بین المللی برگزار کرده است، این ظرفیت را نیز دارد که ساخت نمایشگاه اصفهان را بر اساس استانداردهای جهانی محقق کند.
زرگرپور اظهار کرد: برای ساحت نمایشگاه بزرگ بین المللی در اصفهان علاقمندیم از تجربیات و سرمایه گذاری شرکت های فرانسوی نیز استفاده کنیم.
زرگرپور با بیان اینکه سند آمایش سرزمین در استان اصفهان تدوین شده است، افزود: شهرداران و فرمانداران در تدوین این سند مشارکت داشته اند.
وی افزود: این برنامه همه بخش های اجتماعی و اقتصادی را دربرمی گیرد و روشن می کند که ما در 10 سال آینده چه باید بکنیم و برنامه های میان مدت و بلندمدت خود را در چه قالبی انجام دهیم.
مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس نیز در این دیدار گفت: اصفهان ظرفیت و پتانسیل های زیاد اقتصادی و صنعتی دارد که برای همه جهانیان قابل مشاهده است.
فش ریتر با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ابزاری مناسب برای توسعه اقتصادی و اجتماعی است، افزود: درخشش و تبلیغ شهر به وجود نمایشگاه بین المللی و شهری آن وابسته است.
فش ریتر با بیان اینکه پیشرفت و توسعه می تواند مرحله به مرحله انجام شود، افزود: در بازدید از مرکز نمایشگاه های آینده اصفهان ، این پروژه را پروژه ای عالی مشاهده کردم که اجازه می دهد اصفهان  از یک استاندارد بین المللی در بخش نمایشگاهی برخوردار شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ها زمینه گسترش ارتباطات را فراهم می کند، افزود: در این زمینه می توانیم شرکایی را برای گسترش روابط به ایران اعزام کنیم.
مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس با اشاره به آمایش سرزمین اظهار کرد: کنگره ای در فرانسه برگزار می شود که در آن شهرداران و استانداران گرد هم می آیند و در باره مباحث اقتصادی و سیاسی تبادل نظر و برای آینده فرانسه تصمیم گیری می کنند و برای ما باعث افتخار است که مدیریت اصفهان  نیز در این کنگره شرکت کند.
مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های بین المللی برای معرفی شهرها دارای نقش راهبردی است، افزود: برگزاری نمایشگاه های بین المللی از یکسو این فرصت را ایجاد می کند که تجار و بازرگانان با یکدیگر آشنا شوند و از سوی دیگر ابزاری موثر برای معرفی شهرهاست.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده

  • برای مطلب 140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده وارد نمائید

نظر شما درباره 140 طرح سرمایه گذاری در اصفهان آماده شده

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه