ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان

ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد

به گزارش ایرنا، محسن قریب روز دوشنبه در نشستی خبری افزود: این هتل با توجه به استانداردهای جهانی، اهتمام ویژه به محیط زیست و درنظر گرفتن کمترین آلودگی محیطی و نبود زباله ساخته خواهد شد. 
وی اظهار داشت: هتل سبز اصفهان با تمام الزامات و استانداردهای جهانی ساخته می شود بطوریکه حتی خودروهای دارای مبانی محیط زیستی وارد می شود و در اختیار دفاتر تاکسیرانی قرار می گیرد تا در این هتل استفاده شود.
قریب همچنین از برگزاری همایش موسوم به «سفر پاک» در اصفهان خبر داد و گفت: این برنامه روز اول اسفند در باره هتل های سبز و خودروهای هیبریدی با حضور مدیران ارشد هتل های چهار و پنج ستاره، شرکت های خودروساز، مقامات استان، چهار میهمان خارجی و مدیران هتل های بین المللی برگزار می شود.
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی افزود: این همایش یکروزه با هدف ساخت و توجه به هتل های سبز در کشور و ادامه این روند انجام خواهد شد.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد. 
سند هتل سازی در اصفهان اوایل دی امسال با هدف تسریع و تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه هتل سازی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان و با مشارکت اتحادیه هتل داران و دست اندرکاران صنعت گردشگری این استان تدوین شد. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان نهم دی امسال در مراسم تکمیل مرحله نخست هتل 'کوثر' این شهر گفت: سند هتل سازی اصفهان راهنمای سرمایه گذاران برای مکان یابی مناسب است و امور مرتبط با هتل سازی و مزایای آن را تبیین می کند.
فریدون الله یاری با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی در آینده نزدیک به اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره گذار که با کمبود امکانات و هتل های بزرگ برای میزبانی روبه رو هستیم، از امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به جایگاه رفیع اصفهان در عرصه گردشگری تصریح کرد: اولویت هتل سازی در کشور مربوط به اصفهان است.
مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان ملی در دولت و مدیریت استان، اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری وجود دارد، گفت: همه در باره توسعه گردشگری هم نظر هستند و به همین دلیل هم باید در حوزه عمل به توفیقاتی دست پیدا کنیم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان

  • برای مطلب ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره ساخت اولین هتل سبز ایران در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه