ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان

ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان اعلام کرد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا قنبری افزود: برای مبارزه جدی تر با جرائم مواد مخدر بویژه تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان، راه اندازی بانک اطلاعات مجرمان این گونه جرایم ضروری است.
وی اظهار کرد: در جلسه ای با حضور رییس و دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی، مدیر زندان مرکزی اصفهان و مدیر فناوری اطلاعات و آمار دادگستری مقرر شد، همکاری لازم برای جمع آوری آمار و اطلاعات و راه اندازی این بانک صورت گیرد.
استاندار اصفهان پیش از این، مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در این اصفههان را که به استان تدین، هنر، خرد، ولایتمداری و بلوغ سیاسی شهرت دارد، نگران کننده دانست.
رسول زرگرپور افزوده بود: استان اصفهان با حدود 250 هزار کارگر، صنعتی ترین استان کشور است و با توجه به پتانسیل بالای صنعتی آن، شیوع اعتیاد در محیط های صنعتی بسیار خطرناک است.
بنا بر اعلام فرماندهی انتظامی اصفهان ، از ابتدای سالجاری تاکنون در مجموع 28 تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.
همچنین بنا بر اعلام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، حدود 96 هزار معتاد در استان وجود دارد که بطورمستقیم با پدیده اعتیاد و مصرف مواد مخدر و روانگردان درگیرند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان

  • برای مطلب ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان مواد مخدر صنعتی در دادگستری اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه