محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده

محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده

شهردار شهر بهارستان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، مهدی فاتحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون با وجود 30درصد پیشرفت کار این مجموعه ترافیک زیادی را بویژه در روزهای پایانی هفته شاهد هستیم که این نشان می دهد کار اجرای این طرح بزرگ در این گلوگاه کارشناسی نشده است.
وی تاکید کرد: بهارستان در رفع و رجوع مسائل حاشیه ای اصفهان بزرگ نقش اساسی و محوری دارد و ضروری است مسئولان اصفهان توجه جدی تری به بهارستان داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: محصول بالندگی و توسعه بهارستان جلوگیری از رشد مسائل حاشیه ای در کلان شهر اصفهان  است چرا که این شهر جدید ظرفیت مهاجر پذیری بالایی دارد.
شهردار بهارستان تصریح کرد: 52 دستگاه اتوبوس در مسیر اصفهان  فعال هستند که بیشتر آنها نو یا نوسازی شده اند اما درتنها خطی که در اختیار شهرداری اصفهان است(خط 53) شاهد بکارگیری بی کیفیت ترین اتوبوس های موجود هستیم و این در شأن مردم منطقه نیست.
وی با انتقاد از دید نا مناسب برخی مسئولان به بهارستان افزود: بعد ازروی کار آمدن شهردار جدید اصفهان تعامل بهتری را با این مجموعه و برای حل و فصل بهتر امور شاهد هستیم.
وی در ادامه به بسته شدن بودجه سال آینده این شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه سال آینده 900 میلیارد ریال بسته شده که با توجه به بودجه 500 میلیارد ریالی امسال افزایش خوبی داشته است.
فاتحی بیان کرد: در بخش توافق های ملکی هم سه هزار میلیارد ریال توافق داریم که این هم در مسیر تصویب نهایی است.
وی مجموعه سرانه فضای سبز شهربهارستان را 120 هکتارعنوان کرد وافزود: سرانه فضای سبز برای شهر شهروند در زمان حاضر 14.5مترمربع است.
وی گفت: بزودی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بهارستان را نیز راه اندازی خواهیم کرد.
راه اندازی چهار خانه فرهنگ، فرهنگسراهای ایثار و شهادت، بانوان و کودک و نوجوان، بهره برداری از ورزشگاه کیهان، بتن ریزی و پی ریزی فرهنگسرای بزرگ شهر بهارستان، خرید پروژه 200 میلیارد ریالی پساب برای تامین آبیاری فضای سبز، ساخت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی بهارستان با اعتبار 40 میلیارد ریالی و پیاده رو سازی در برخی خیابان ها از جمله محور بهشت از دیگر فعالیت های شهرداری بهارستان در یک سال گذشته بوده است.
شهر جدید بهارستان با افزون بر 75 هزار جمعیت در 15 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده

  • برای مطلب محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده وارد نمائید

نظر شما درباره محل احداث سیتی سنتر اصفهان کارشناسی نشده بوده

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه