برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان

برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان

این همایش روز شنبه در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، مهمترین رویکرد این همایش توجه بیشتر به هتل ها و میهمانپذیرهایی است که از لحاظ جغرافیایی در مکان و فضایی مناسب قرار دارند اما نیاز به بازسازی، دوباره سازی، نگرشی نو در پذیرایی و بهره بردن از خدمات میهمانداری در آنها ضروری به نظر می رسد.
از دیگر رویکردهایی منحصربفرد این همایش ارائه پیشنهادات سازنده در صنعت حمل و نقل و بهینه سازی ناوگان های حمل و نقل عمومی کلانشهرهای ایران به کمک خودروهای هیبریدی است.
ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مدیران حوزه های گردشگری و کارشناسان بین المللی با برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و تخصصی، همچنین ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری جهت تسریع در تصمیم و هدفمندی تصمیمات و ملموس تر کردن چشم انداز آینده از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
از جمله میمهانان خارجی این همایش مدیر ارشد پروژه های گردشگری کشور سوئیس و مدیر هتل لوزان اشاره کرد.
این همایش به همت شرکت سرمایه گذاری شرکت آتیه صبا از زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی کشور با حضور مدیرعامل این صندوق، استاندار و شهردار در حال برگزاری است. 
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان  قرار دارد. 
سند هتل سازی در اصفهان  اوایل دی امسال با هدف تسریع و تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه هتل سازی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان و با مشارکت اتحادیه هتل داران و دست اندرکاران صنعت گردشگری این استان تدوین شد. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان  نهم دی امسال در مراسم تکمیل مرحله نخست هتل ' کوثر' این شهر گفت: سند هتل سازی اصفهان  راهنمای سرمایه گذاران برای مکان یابی مناسب است و امور مرتبط با هتل سازی و مزایای آن را تبیین می کند.
فریدون الله یاری با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی در آینده نزدیک به اصفهان  خاطرنشان کرد: در این دوره گذار که با کمبود امکانات و هتل های بزرگ برای میزبانی روبه رو هستیم، از امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به جایگاه رفیع اصفهان  در عرصه گردشگری تصریح کرد: اولویت هتل سازی در کشور مربوط به اصفهان است.
مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان ملی در دولت و مدیریت استان، اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری وجود دارد، گفت: همه در باره توسعه گردشگری هم نظر هستند و به همین دلیل هم باید در حوزه عمل به توفیقاتی دست پیدا کنیم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری همایش هتل پاک در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه