از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان

از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان

این برزگراه از نطنز شروع شده و به بزرگراه شیراز متصل میشود

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه ای که در مورد آزاد راه کنارگذر شرق اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: برای مردم اهمیت زیادی دارد که این پروژه بعد از 6 شش سال توقف هرچه زودتر اجرایی شود.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری اصفهان، وی با اشاره به موضوع تفاهم نامه آزاد راه کنارگذر شرقی اصفهان، تصریح کرد: تامین مالی، اجرا، انجام مطالعات، طراحی، مهندسی، کنترل کیفی، ساخت و تکمیل باقی مانده آزاد راه کنارگذر شرقی اصفهان و نگهداری و بهره برداری از آن در دو باند عبوری سه خطه و تاسیسات جانبی خاص آن با رعایت الزامات و استانداردها، آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری مورد تایید وزارت راه و شهرسازی از موارد قید شده در این تفاهم نامه است.
زرگرپور با اشاره به مشخصات فنی این آزاد راه گفت : این پروژه حدفاصل آزاد راه نطنز- اصفهان تا اتصال به بزرگراه اصفهان- نائین به طول 63 کیلومتر است که بار حمل و نقل کریدور شمال جنوب را از مجاورت شهر اصفهان هدایت می کند.
وی با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته فی ما بین صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت راه و شهرسازی در مورد تامین مالی احداث و بهره برداری و انتقال آزاد راه کنارگذر شرق اصفهان، گفت: با توجه به تعیین سرمایه گذار جدید لازم است این پروژه هر چه زودتر در مدار اجرا قرار گیرد.
در پایان این جلسه بر اساس تفاهم نامه تامین مالی ، اجرا ، بهره برداری و انتقال آزادراه کنار گذر شرق اصفهان بین وزارت راه و شهرسازی و صندوق بازنشستگی کشور ، استاندار اصفهان بر اجرای هر چه سریعتر پروژه و شروع عملیات اجرایی تاکید کرد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
عملیات اجرایی آزادراه کنار گذر شرق اصفهان که طی سالهای گذشته متوقف بوده با هدف کاهش زمان سفر و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین و دود زا به درون محیط شهری اصفهان و کاهش آلودگی هوا و در پی آن با ایجاد سفری پاک با همکاری سازمان بازنشستگی کشوری وبا مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
تفاهم نامه تنظیم شده بین وزارت راه وشهرسازی وصندوق بازنشستگی کشور قراردادی بین اداره کل راه وشهرسازی وسرمایه گذار جدید منعقد شد و کارگاه از سرمایه گذار قبلی تحویل و برای آغاز عملیات احداث به صندوق بازنشستگی کشور واگذر شد.
آزادراه کنارگذرشرق اصفهان از آزاد راه نطنز – کاشان – اصفهان آغاز و به آزاد راه اصفهان – شیراز ختم می شود .

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان

  • برای مطلب از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره از سرگیری پروژه کنار گذر شرق اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه