مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد

مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد

در نشست خبری قبل از مسابقه النصر و سپاهان اصفهان اعلام شد

به گزارش ایرنا، ایگور استیماچ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با النصر امارات در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: می دانیم که کار دشواری پیش روی داریم و با وجود اینکه سپاهان در لیگ داخلی با مشکلات زیادی در این هفته ها روبرو بوده است، همه چیز را فراموش کرده و بدنبال برتری هستیم.
وی افزود: امیدوارم در این دیدار برخلاف رقابت های لیگ برتر، شانس به سراغ  سپاهان بیاید و در خانه ما را بزند.
سرمربی اهل کرواسی  سپاهان ، اظهار داشت: کسانی بودند که تمرکز تیم را برهم می ریختند که ما در بازی فردا از آنان عبور می کنیم و باید با تمرکز بالا، نمایش مناسبی داشته باشیم.
استیماچ با تمجید از تیم النصر، گفت: آنان مربی بزرگ (ایوان جووانویچ) و بازیکنان نامدار و حرفه ای دارند که میلیون ها دلار هزینه در برداشته اند.
سرمربی  سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه مشکلات این تیم در روزهای گذشته چه بوده است؟ تصریح کرد: اکنون در این خصوص، صحبتی انجام نمی دهم و تمرکزم روی دیدار فردا است و بعد از آن اگر کسی خواست، توضیحات لازم را اعلام می کنم.
وی در پاسخ به سوالی دیگری در خصوص اینکه شنیده می شود در صورت نتیجه نگرفتن در دیدار فردا از هدایت  سپاهان کنار گذاشته می شود؟ گفت: این احتمال وجود دارد و دلیلی نمی بینیم که به این ماجرا فکر کنم
سرمربی تیم فوتبال  سپاهان افزود: به بازیکنانم ایمان دارم و می خواهیم در دیدار با النصر به ناکامی ها پایان دهیم.
وی ادامه داد: مشکلات باید در داخل باشگاه حل شود تا به شرایطی که انتظار داریم، برسیم.
وی درمورد استفاده نکردن از هادی عقیلی مدافع باتجربه  سپاهان ، گفت: دلیل سوال شما را می دانم اما جوابی در این مورد نمی دهم .
در ادامه این نشست رحمان احمدی دروازه بان  سپاهان ، تصریح کرد: رویارویی با النصر اولین دیدار آسیایی ما پس از یکسال غیبت در لیگ قهرمانان است و اهمیت فراوانی برای تمامی جامعه فوتبال دارد.
وی افزود: هرچند در لیگ برتر شرایط ما به گونه ای است که نتایج خوبی کسب نکرده ایم، اما کاملا تمرکزمان به دیدار با نماینده امارات معطوف است و امیدوارم شروع خوبی در آسیا داشته باشیم.
تیم های فوتبال  سپاهان و النصر امارات از گروه یک رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18 و 30 دقیقه فردا ( سه شنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد

  • برای مطلب مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد وارد نمائید

نظر شما درباره مربی سپاهان : در مقابل النصر با قدرت بازی خواهیم کرد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه