وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان

وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان

حوادث آتش سوزی در کاشان در یکماه به 53 مورد در بهمن ماه رسید

به گزارش ایرنا سیدمهدی مجدالاشرافی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علت آتش سوزی ها؛ اتصالی برق، افروختن عمدی آتش، بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، مایعات قابل اشتعال، پیک نیک و سیلندر گاز بوده است.
به گفته وی بیشترین آمار حریق در بهمن ماه سال جاری در واحدهایی با کاربری منزل مسکونی، تجاری، وسایل نقلیه، انبار، اماکن و مراکز صنعتی و کارگاهی رخ داده است.
وی افزود: ماموران آتش نشانی این شهرستان همچنین در 61 مورد حادثه جداگانه شامل تصادف و واژگونی خودرو، سقوط در چاه، ریزش آوار، نجات در کوهستان، محبوسی (باز نمودن درب منزل – خودرو)، اشیای حلقوی، آسانسور و بالابر، نشت گاز، آب افتادگی در منازل و اماکن، حیوانات وحشی، جانوران موذی (مار و عقرب) حضور یافته و ضمن امداد رسانی، شهروندان را از خطرات ناشی ازاین حوادث نجات داده اند.
مجد الاشرافی تاکید کرد: آتش نشانان در این مدت 81 نفر را در حوادث و حریق ها نجات داده و در یکی از سوانح آتش سوزی نیز یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان

  • برای مطلب وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره وقوع 53 مورد آتش سوزی در یک ماه در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه