اخبار انتخابات 94 اصفهان

اخبار انتخابات 94 اصفهان

شمار نامزدهای انتخابات در استان اصفهان به 337 نفر رسید

به گزارش ایرنا،رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، آخرین تغییرات فهرست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 17 روز پنجشنبه ششم اسفند را اعلام کرد.
احمدرضا ضیایی تصریح کرد: اکنون آمار نهایی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به 337 نفر رسیده است.
تا ظهر امروز پنجشنبه تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان353 نفر اعلام شده بود.
همچنین به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان در ششمین جلسه هیأت بازرسی انتخابات با ابلاغ آخرین دستورالعمل های واصله از وزارت کشور، گزارشی از روند تشکیل و اقدامات هیأت بازرسی انتخابات را به اطلاع بازرسان ویژه وزارت کشور رساند.
محمدعلی طرفه در باره سامانه هوشمند بازرسی انتخابات و اقدامات انجام شده و نحوه فعالیت آن مطالبی بیان و وظایف بازرسان ویژه وزارت کشور در روز برگزاری انتخابات را تشریح کرد.
در پایان این جلسه احکام و کارت های بازرسان ویژه وزارت کشور به آنها تحویل و مقرر شد، فرمانداران و رؤسای هیأت های بازرسی شهرستان ها همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان همزمان با سراسر کشور در 50 حوزه انتخاباتی استان اصفهانشامل 15 حوزه اصلی و 35 حوزه فرعی برگزار می شود. 
استان اصفهاندارای جمعیت بیش از چهار میلیون و 866 هزار نفر است که حدود سه میلیون و 800 هزار نفر از آنان حائز شرایط رای دادن هستند. 
از سه میلیون و 800 هزار نفر حائز شرایط رای دادن در استان 202 هزار نفر از آنها به عنوان رای اولی برای اولین بار در انتخابات مشارکت می کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار انتخابات 94 اصفهان

  • برای مطلب اخبار انتخابات 94 اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار انتخابات 94 اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار انتخابات 94 اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه