برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان

برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان

این نمایشگاهها در ایام نوروز در شهرستان برخوار اصفهان برگزار خواهد شد

علی محمد فصیحی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه ها، صنایع دستی و همچنین سوغات ویژه شهرستان برخوار برای مسافران نوروزی در معرض فروش و نمایش قرار می گیرد.
وی با اشاره به معرفی شهرستان در قالب بروشور، بنر و اقلام تبلیغاتی به مسافران افزود: پنج هزار بروشور تبلیغاتی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی این شهرستان را به مسافران نوروزی معرفی می کند.
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تصریح کرد: لوح های فشرده نیز بمنظور آشنایی مسافران با اماکن تاریخی و صنایع دستی شهرستان به مسافران داده می شود .
فصیحی با بیان اینکه بیش از یکصد اثر تاریخی در شهرستان برخوار وجود دارد افزود: تاکنون 18 اثر تاریخی این شهرستان در فهرست آثار ملی ثبت شده و همچنین دو اثر معنوی نیز در فهرست میراث فرهنگی نامملوس ثبت ملی شده است.
وی با اشاره به ورود تعداد زیادی مسافر از سراسر کشور به استان اصفهان گفت: با توجه به همجواری شهرستان برخوار به استان اصفهان  برخی از مسافران بدلیل کمبود مرکز اقامتی مناسب در استان به شهرستان برخوار منتقل می شود.
مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برخوار خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با ستاد خدمات سفر استان به منظور اقامت مسافران در شهرستان برخوار انجام شده است و بیش از 20 مدرسه در این شهرستان تجهیز شده و درصورت افزایش مسافر سالن های ورزشی نیز به منظوراسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
فصیحی افزود: سه کانکس در ورودی های شهرستان به منظور خوش آمدگویی به مسافران و راهنمایی آن ها نیز از دیگر برنامه های گردشگری در ایام نوروز است.
شهرستان برخوار دومین تولید کننده صنایع دستی استان می باشد و بیش از دو هزار نفر در 35 رشته صنایع دستی شهرستان برخوار اشتغال دارند.
شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان  قرار دارد.ش

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان

  • برای مطلب برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در برخوار اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه