خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان

خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان

54 میلیارد تومان هزینه این آمبولانسها شده است

به گزارش ایرنا دکتر ایرج حریرچی جمعه شب در حاشیه بازدید از اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این آمبولانس ها هفته آینده از گمرک بندرعباس وارد کشور می شود.
وی هزینه خرید آمبولانس ها را 540 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: آمبولانس ها در ایام نوروز در استان های کشور توزیع خواهد شد.
وی همچنین گفت: برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران در ایام نوروز یکهزار و 300 تخت ویژه اعم از آی سی یو کودکان، بزرگسالان و اطفال و داخلی در هفته سوم اسفندماه با حضور وزیر بهداشت و روسای دانشگاه ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
حریرچی با اشاره به اقدام های انجام گرفته توسط وزارت بهداشت در زمینه تامین سلامت مسافران بویژه در استان های زیارتی و سیاحتی گفت: کادر پزشکی بویژه در بخش دولتی و بیمارستان های خصوصی و مطب ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: همچنین حضور پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران در بخش های دولتی بیشتر خواهد شد و با هماهنگی های انجام شده با سازمان پزشکی شمار مطب های خصوصی و داروخانه ها افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیماری های مسافرتی در ایام نوروز افزایش می یابد، شمار مراکز بهداشتی، درمانی در روستاها و شهرها به منظور خدمت رسانی به مردم و مسافران افزایش می یابد.
حریرچی گفت: 205 هزار نیروی پزشکی و غیرپزشکی، پرستار و امدادگر در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان

  • برای مطلب خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره خرید 180 دستگاه آمبولانس از آلمان برای اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه