آغاز شمارش آرا در استان اصفهان

آغاز شمارش آرا در استان اصفهان

استاندار اصفهان خبر داد

به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور جمعه شب در گفتگوی خبری افزود: میزان حضور رای دهندگان در این دوره ، نسبت به دوره های قبل بیشتر بوده است.
میزان مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان 61 درصد بوده است . 
استاندار اصفهان  در ادامه این گفتگوی خبری تصریح کرد: نتایج این انتخابات بتدریج علام می شود و آخرین شهرستان نیز به دلیل تعدد نامزدها و رای دهندگان شهرستان اصفهان خواهد بود. 
وی همچنین درباره تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز شنبه گفت: شمارش آرا تا آخرین ساعات جمعه در این مدارس و همچنین استراحت برخی فرهنگیان دست اندرکار برگزاری انتخابات علت تعطیلی این مدارس است. 
با توجه به حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، زمان رای گیری در تمام حوزه های انتخابیه استان اصفهان در چهار مرحله تا ساعت 23 شب تمدید شد. 
بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان اصفهان ، زمان رای گیری در چهار مرحله از ساعت 18 تا 20 - 20 تا 21- 21 تا 22 و سرانجام در حوزه های اصفهان، خمینی شهر و شاهین تا ساعت 23 تمدید شد.
ستان اصفهان  دارای 20 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و پنج کرسی در مجلس خبرگان است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان همزمان با سراسر کشور در 50 حوزه انتخاباتی استان اصفهان شامل 15 حوزه اصلی و 35 حوزه فرعی برگزار شد. 
استان اصفهان  دارای 24 شهرستان، 50 بخش، 106 شهر و یکهزار و 349 روستاست و برگزاری انتخابات در این استان در 9 فرمانداری و 26 بخشداری بصورت مستقل انجام شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آغاز شمارش آرا در استان اصفهان

  • برای مطلب آغاز شمارش آرا در استان اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آغاز شمارش آرا در استان اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره آغاز شمارش آرا در استان اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه