تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان

تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان

فرماندار اصفهان اعلام کرد : فایل های سامانه رایانه ای انتخابات باز نبوده است

به گزارش ایرنا، فضل الله کفیل روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امشب جلسه ای با حضور اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان اصفهان برگزار و پس از آن نتایج نهایی انتخابات مجلس اعلام می شود. 
وی در پاسخ به این سووال که چرا تاکنون نتایج نهایی انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان  اعلام نشده است، گفت: کار شمارش آرای صندوق های حوزه انتخابیه این شهرستان عصر دیروز(شنبه) به پایان رسید و جمع بندی و صورتجلسه های مربوط به آن نیز تا پایان وقت دیروز به سامانه رایانه ای انتخابات کشور وارد شد. 
فرماندار اصفهان  یادآور شد: در این دوره، فایل های سامانه رایانه ای انتخابات پس از ورود صورتجلسه ها باز نبود و امکان گزارش دهی لحظه ای برای ما وجود نداشت.
کفیل افزود: این موضوع برای ما محدودیت ایجاد کرد و به همین دلیل هم در اعلام نتایج، تاخیر بوجود آمد.
وی ادامه داد: نخستین گزارش از نتایج انتخابات اصفهان  ، عصر دیروز و دومین گزارش صبح امروز به ما اعلام شد که ما نیز آن را در اسرع وقت به رسانه ها اعلام کردیم. 
فرماندار اصفهان  تاکید کرد: نتایج قطعی انتخابات پس از تایید نهایی هیات های اجرایی و نظارت اعلام می شود.
وی تاکید کرد: فرمانداری اجازه ندارد نتایج انتخابات را قبل از طی مراحل قانونی اعلام کند. 
کفیل در باره احتمال به دور دوم کشیدن انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان  گفت: برخی آراء نامزدها به هم نزدیک است اما در هر صورت باید منتظر نتایج نهایی و قطعی انتخابات باشیم. 
وی افزود: اگر پنج نفر اول موفق به کسب حداقل یک چهارم آرای صحیح ماخوذه شدند بطور مستقیم به مجلس راه می یابند و نیازی به برگزاری مرحله دوم نیست.
وی با تاکید براینکه تاکنون هیچ شکایتی از انتخابات مجلس به فرمانداری اصفهان  واصل نشده است، اظهار کرد: ما پاسخگوی افکار عمومی هستیم و اگر کسی گزارشی یا شکایتی دارد می تواند به فرمانداری اعلام کند. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان اصفهان  برگزار شد. 
شهرستان اصفهان  دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 142 نامزد در عرصه رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان حضور داشتند. 
تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان دو میلیون نفری اصفهان  یک میلیون و 550 هزار نفر اعلام شده است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان

  • برای مطلب تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه