شروع دادگاه متهمان خميني شهر

شروع دادگاه متهمان خميني شهر

رئیس دادگستری استان اصفهان از برگزاری دادگاه متهمان حادثه خمینی شهر در روز سه شنبه ـ ۱۸ مرداد ماه ـ و همچنین دستگیری یك متهم از ۶ محكوم فراری زندان دستگرد خبر داد.

رئیس دادگستری استان اصفهان از برگزاری دادگاه متهمان حادثه خمینی شهر در روز سه شنبه ـ ۱۸ مرداد ماه ـ و همچنین دستگیری یك متهم از ۶ محكوم فراری زندان دستگرد خبر داد.

غلامرضا انصاری در خصوص آخرین پیگیری ها پیرامون ۶ زندانی فراری در استان اصفهان تصریح كرد: یك نفر دستگیر شده است و مابقی این افراد نیز دستگیر خواهند شد تا اعمال مجازات برای آنها آغاز شود و محاكم قضایی برای رسیدگی به اقدام این افراد تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند كرد.

وی افزود: این شخص كه در حال حاضر دستگیر شده است به علت سرقت های مسلحانه به ۲۷ سال زندان محكوم شده بود كه علاوه بر اینكه باید دوران محكومیت خود را طی كند محاكم قضایی برای این اقدام نیز مجازات جدا در نظر خواهند گرفت.

رئیس شورای قضایی استان اصفهان با اشاره به حادثه خمینی شهر نیز خاطرنشان كرد: افرادی كه به قصد تعرض وارد آن باغ شدند ۱۵ نفر بودند كه با پیگیری نیروهای انتظامی، یك نفر دیگر از آنها نیز دستگیر شد و پنج نفر دیگر از افراد این حادثه در حال حاضر فراری هستند. امیدواریم آنها نیز به زودی دستگیر شوند.

انصاری با اشاره به نحوه محاكمه این افراد گفت: این فرد در كنار بقیه متهمان محاكمه خواهد شد و با انجام دادن یكسری از مقدمات مانند گرفتن وكیل در جلسه ای كه در ۱۸ مردادماه برگزار خواهد شد به پرونده این فرد نیز رسیدگی می شود. در غیر این صورت جلسه دیگری تعیین خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تبصره ۳ ماده ۳ قانون تشكیل دادگاه های عمومی و انقلاب تصریح كرد: برای این متهمان كیفرخواست صادر نشده و به اتهام آنها مستقیما در دادگاه كیفری استان اصفهان رسیدگی خواهد شد.
خبرگزارى ايسنا

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شروع دادگاه متهمان خميني شهر

  • برای مطلب شروع دادگاه متهمان خميني شهر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شروع دادگاه متهمان خميني شهر وارد نمائید

نظر شما درباره شروع دادگاه متهمان خميني شهر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه