در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد

در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد

سرمربی النصر : باید جلوی شکستهای پی در پی را بگیریم

به گزارش ایرنا، 'ایوان یوانویچ' عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان و النصر در دُبی افزود: جدال برابر سپاهان، یکی از آخرین شانس های ماست تا به روند چند شکست پی در پی خود پایان دهیم و بتوانیم از بحران خارج شویم.
وی تصریح کرد: در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ایم و امیدواریم که این روند در دیدار با سپاهان  پایان یابد.
سرمربی النصر اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال امارات بسیار گلایه دارم، چرا که در فاصله نزدیک دیدار حساس با سپاهان  ایران، تیم النصر را مجبور کرد تا در جام حذفی به میدان رود و بطور قطع این فدراسیون در ناکامی احتمالی مقصر است.
بوانویچ در باره تقابل با تیم سپاهان  گفت: این دیدار به میزبانی النصر برگزار می شود و امیدواریم نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم.
وی افزود: سپاهان  تیم قدرتمند و خطرناکی است و باید با مهار بازیکنان کلیدی آنها اجازه ندهیم که بتوانند با دست پُر میدان را ترک کنند. 
وی افزود: درست است که شرایط خوبی نداریم و موج انتقادات از تیم زیاد است اما با یک بُرد می توانیم از بحران خارج شویم و به حواشی ها پایان دهیم.
وی تصریح کرد: من به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم که می توانند با شکست سپاهان  f، باردیگر روزهای خوبی را برای النصر رقم بزنند. 
دیدار تیم های سپاهان  ایران و النصر امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا سه شنبه شب در دبُی برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد

  • برای مطلب در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد وارد نمائید

نظر شما درباره در نشست خبری دیدار سپاهان اصفهان - النصر اعلام شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه