1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

40 منطقه آموزش و پرورش در استان اصفهان پذیرای مسافرین نوروزی است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: امکان ذخیره(رزرو) اینترنتی جا برای فرهنگیان نیز پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه شعار امسال اداره کل راه و شهرسازی استان، 'نوروزی شاد با سفری ایمن' است، افزود: برغم کاهش تصادف در مسیرهای بین شهری اصفهان در چند سال گذشته هنوز بیشترین تصادفات در جاده های اصفهان رخ می دهد که البته این آمار بدون در نظر گفتن سرانه عبور و مرور و بار کشور از جاده های این استان است.
زرگرپور با بیان اینکه اقدام های لازم برای کاهش تصادفات در نوروز 95 از سوی این اداره کل صورت گرفته است، افزود: نصب دوربین در راه ها، کنترل سرعت، حذف نقاط حادثه خیز و جلوگیری از تردد خودروهای غیرایمن می تواند در کاهش تصادفات موثر باشد. 
زرگرپور بر ضرورت پاک سازی حاشیه جاده ها از زباله و نخاله های ساختمانی نیز تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید در زمینه اصلاح ورودی شهرها اقدام کنند.
استاندار اصفهان در باره گزارش اقدام های پلیس راهور نیز گفت: تمهیدات ترافیکی، اطلاع رسانی به مسافران برای در باره ورودی و خروجی اصفهان ، استفاده از فضای مجازی و هوشمند برای جاده ها و ترافیک برای نوروز 95 پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت ارتقای امنیت ترافیکی پیش برویم، افزود: افزایش فرهنگ رانندگی باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه صدا و سیما می تواند آگاهی بخشی کند.
وی با بیان اینکه سال گذشته با ایجاد ایستگاه امنیت و سلامت، توفیقات خوبی حاصل شد، افزود: ایجاد این ایستگاه ها و دوربین هوشمند ثبت تخلفات جاده ای در کاهش تلفات بسیار موثر بود.
زرگرپور بر کنترل قیمت ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این زمینه نیز تاکید کرد و گفت: تجهیز نمازخانه های بین راهی و همچنین برنامه ریزی برای حرکت اتوبوس ها به گونه ای که در هنگام اذان امکان اقامه نماز مسافران وجود داشته باشد، ضروری است.
ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان به ریاست استاندار تشکیل شد و در آن کمیته های مختلف، گزارش ها و اقدام های خود را در باره تسهیل سفرهای نوروزی ارائه کردند.
در این جلسه اداره کل آموزش و پرورش، پلیس راهور، هواشناسی،کمیته حمل و نقل، کمیته بهداشت و درمان و کمیته پیشگیری از بحران گزارش اقدام ها و تمهیدات خود را ارائه کردند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

  • برای مطلب 1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره 1300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه