افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند

افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند

انتخابات این انجمن در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پس برگزاری انتخابات هوشنگ جمشیدیان(عضو هیات انتخاب بخش فیلم نامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات)، منصور قربانی(کارگردان تئاتر و کارشناس تعزیه)، اسماعیل موحدی(کارگردان تئاتر)، محسن عرب(کارگردان تئاتر) و شهاب غزالی (بازیگر و کارگردان تئاتر) با کسب بیشترین رای بعنوان اعضای هیات رئیسه برگزیده شدند.
انجمن هنرهای نمایشی در استان ها با هدف ایجاد ارتباط دوسویه با هنرمندان هنرهای نمایشی و ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه های مرتبط با آن فعالیت می کند.
اعضای برگزیده در زمان تعیین شده، برنامه ها و اهداف خود را تشریح کردند.
اتابک نادری مدیر امور استان های مرکز هنرهای نمایشی کشور در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: اصفهان پیشتاز برگزاری انتخابات بر اساس آئین نامه جدید انجمن هنرهای نمایشی کشور بوده و اولین استانی است که انتخابات انجمن را با فرآیند موفقیت آمیز به انجام رسانده است.
نمایش در اصفهان سابقه ای چند صدساله دارد و نمایش های کمدی اصفهان در چهارباغ و اجراهای مشهور در تماشاخانه های سپاهان است که خنده بر لب هر تماشاگری می نشاند.
در گذشته تئاتر اصفهان بخصوص کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص داشت بگونه ای که در دهه های گذشته، برخی از گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان تماشای تئاتر کمدی این شهر را در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد و بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند

  • برای مطلب افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند وارد نمائید

نظر شما درباره افراد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی اصفهان مشخص شدند

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه