برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان

برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان

این رویداد چهارشنبه 19 اسفند امسال در اصفهان برگزار میگردد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان، در این رویداد ایده پردازان در سه دقیقه ایده خود را در حضور جمع بیان می کنند و پس از داوری از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی برای راه اندازی یک کسب وکار، به سه ایده برتر جوایزی اهدا می شود.
محورهای اساسی ایده ها در ایده شوی هنر و صنایع خلاق باید معماری، صنایع دستی، طراحی صنعتی، نرم افزارهای هنری، هنرهای تجسمی، خدمات میراث فرهنگی و گردشگری باشد.
یک ایده خوب باید برای طیف گسترده ای از مخاطبین قابل فهم باشد، موضوع آن حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه سخنران بوده یا ارتباط عمیقی با تجربیات حرفه ای یا شخصی او داشته باشد، موضوع حاوی یک نوآوری، تجربه بدیع، روشی منحصربه فرد بوده و امکان یادگیری و بکارگیری آن برای بقیه میسر باشد.
علاقه مندان برای ثبت نام جهت حضور در این رویداد می توانند به پایگاه اینترنتی رویداد کارآفرینی نوپا به نشانیwww.startupevent.ir مراجعه کنند.
ایده شو هنر توسط شهرک علمی و تحقیقاتی  اصفهان و مرکز رشد تخصصی هنر دانشگاه هنر  اصفهان برگزار می شود.
تا کنون رویدادهای ایده شو در زمینه های مختلف مانند فناوری اطلاعات، سلامت ، بازی های رایانه ای، شیمی و کشاورزی در  اصفهان برگزار شده است.
نخستین و تنها مرکز رشد تخصصی هنر کشور خرداد امسال در دانشگاه هنر  اصفهان افتتاح شد.
این مرکز رشد توسط دانشگاه هنر  اصفهان و بر اساس تفاهمنامه بین این دانشگاه، شهرک علمی و تحقیقاتی  اصفهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد. 
هدف از راه اندازی این مرکز، حمایت از ایجاد، گسترش و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان توسط دانش آموختگان، کارآفرینان، نوآوران، هنرمندان و صاحبان ایده در زمینه هنر، صنایع دستی، معماری و رشته های وابسته است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری ایده شو با موضوع هنر و صنایع خلاق در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه