توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم

توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم

یک تساوی دیگر ...

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر  اصفهان  در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، میزبان صبا قم بود.
در پایان این دیدار شاگردان ایگور استیماچ سرمربی سپاهان با گل های حسین فاضلی و لوسیانوپریرا مقابل گل های فرشید باقری و فرید بهزاد کریمی از صبا دو بر دو مساوی شدند و با 26 امتیاز همچنان در جایگاه یازدهم جدول باقی ماندند. شاگردان علی دایی نیز با 31 امتیاز جایگاه نهم خود را در جدول حفظ کردند.
استیماچ سرمربی کروات سپاهان از زمان حضور خود در این تیم موفق به کسب پیروزی نشده و در سه دیدار گذشته خود در لیگ برتر فوتبال نیز همراه با این تیم شکست خورده است.
دو تیم بعد از سوت محسن ترکی، قاضی این دیدار شروع طوفانی داشتند به طوری که در فاصله 11 دقیقه ابتدایی این رقابت، سه بار دروازه دو تیم فرو ریخت.
حسین فاضلی و لوسیانوپریرا به ترتیب در دقایق 5 و 7 دروازه حامد لک سنگربان صبا را باز کردند، اما شاگردان علی دایی 4 دقیقه بعد از دریافت 2 گل، از سوی فرشید باقری در دقیقه 11یکی از گل های خورده را جبران کردند. 
بازیکنان سپاهان که اشتهای گل زدن را از ابتدای این دیدار نشان داده بودند تا دقیقه 30 حملاتی را نیز در محوطه 18 قدم صبا طراحی کردند، اما موفق به باز کردن دروازه حامد لک نشدند. 
15 دقیقه پایان نیمه نخست با حملات شاگردان دایی همراه بود. حتی در دقیقه 33 فرید کریمی صاحب یک موقعیت تک به تک شد اما توپ را به دیرک دروازه رحمان احمدی سنگربان سپاهان زد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. 
در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی که زرد پوشان صاحب موقعیت های خوبی بر روی دروازه حامد لک سنگربان صبا شده بودند، فرید کریمی در دقیقه 58 به مانند نیمه نخست با پاس باقری توانست در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی گلر سپاهان قرار گیرد تا این فرصت را این بار به گل تبدیل کند. 
در دقیقه 66 رسول نوید کیا شوت محکی را به زیر طاق دروازه حامد لک زد که با خوش شانسی بازیکنان صبا وارد دروازه نشد.
حملات بازیکنان صبا نیز در اواخر وقت قانونی این دیدار بی ثمر بود تا هر دو تیم به کسب نتیجه تساوی رضایت دهند. 
** ترکیب سپاهان  اصفهان  :
رحمان احمدی، لئوناردو پادووانی، عبدالله کرمی، محمد روشندل، سعید قائدی فر، علی کریمی، حسین پاپی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری (76- امین جهان عالیان)، حسین فاضلی و لوسیانو پریرا
** ترکیب صبای قم:
حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق جو (72- داوود بهادری)، محمد امین آرام طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان(63- کریم اسلامی)، فرید بهزادی کریمی و محمد قاضی

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم

  • برای مطلب توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم وارد نمائید

نظر شما درباره توقف سپاهان اصفهان در مقابل صبای قم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه