کشفیات قاچاق در اصفهان

کشفیات قاچاق در اصفهان

64 میلیارد و 835 میلیون ریال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در اصفهان

به گزارش ایرنا، جواد محمدی فشارکی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در شهرستان اصفهان نیز 49 میلیارد و 578 میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: در نیمه دوم امسال 26 هزار و 850 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در استان شناسایی شد که از میان آنها دو هزار و 387 واحد بدلیل توجه نکردن به اخطارهای داده شده، پلمب شدند.
وی بیشترین تخلف های شناسایی شده در میان اصناف را پوشاک دوخته فروش، میوه و سبزی، خرازی و تریکو فروش، لبنیات ساز و لبنیات فروش و خواروبار و آجیل اعلام کرد.
فشارکی همچنین از کشف محموله ای شامل 55 قبضه سلاح کمری تقلبی در شهر اصفهان خبر داد وی خاطرنشان کرد: این اسلحه تقلبی شباهت بسیاری به کلت کمری داشتند و در حال پیگیری منبع و دلیل ارسال آنها هستیم.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان درباره میوه های قاچاق نیز توضیح داد: هر نوع میوه خارجی به غیر از نارگیل، موز، آناناس و انبه موجود در بازار ، قاچاق است.
وی گفت: امسال 169 هزار و 859 بازرسی از واحدهای صنفی در استان انجام شد که نسبت به سال گذشته 68 درصد افزایش دارد.
فشارکی تعداد پرونده های تشکیل شده بابت این بازرسی ها را شش هزار و 920 فقره اعلام کرد که نسبت به پارسال 33 درصد افزایش دارد.
وی ارزش ریالی این پرونده ها در سال 94 را 56 میلیارد و 704 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد : این رقم نسبت به پارسال 442 درصدی افزایش داشته است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: تعداد موارد گران فروشی شناسایی شده در سال جاری دو هزار و 453 مورد بوده که نسبت به پارسال 161 درصد رشد دارد.
فشارکی همچنین خواهان عضو شدن بازرسی اصناف در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان شد و تاکید کرد که عضویت این ستاد می تواند کمک بسیاری به نظارت بهتر بر واحدهای صنفی کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کشفیات قاچاق در اصفهان

  • برای مطلب کشفیات قاچاق در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کشفیات قاچاق در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره کشفیات قاچاق در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه